استاندار قم:

برگزاری دوره های آموزشی برای جوانان

صادقی حمايت مسئولان از اشتغال روستايي و استفاده از ظرفیت های فنی و حرفه ای را مورد تاکید قرار داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سيد مهدي صادقي، استاندارقم،در جلسه شوراي اداري بخش سلفچگان طي سخناني ضمن تبريك هفته دولت و گراميداشت ياد شهيدان رجايي و باهنر ، بالاترين مدال افتخار براي هر دولتمرد خدمت گذاري به مردم است.

استاندار قم افزود: با اشاره به مشاركت گسترده مردم در انتخابات و راي حداكثري به دولت تدبير و اميد، دولت با پشتوانه مردم مي تواند خدمات بهتري را به ايشان ارائه دهد.

صادقي ادامه داد: در ادامه مسائل مطروحه از سوي مسئولان بخش خلجستان را مورد توجه قرار داد و با بيان اينكه مسئولان بايد به دنبال حل مشكلات مردم باشند، مدیران استان بايد پيش از اينكه مسائل به دغدغه و مطالبه عمومي تبديل شوند براي حل آنها تلاش كنند.

نماينده عالي دولت در استان یادآور شد: امانتداري و وفاي به عهد را از پيش نيازهاي دريافت مسئوليت دانست و مديران استان بايستي براي رفع مشكلات نهايت تلاش را داشته باشند و در صورت عدم موفقيت صادقانه دلائل آن را با مردم مطرح كنند.

استاندار قم همچنين مسئله آلودگي محيطي ناشي از فعاليت مرغداري در روستاي حسن آباد را مورد توجه قرار داد وگفت: بايستي طي سه ماه آينده فرايند اصلاح اين واحد و كاهش آلودگي آن صورت پذيرد.

وي افزود:با اشاره به مسئله اشتغال روستاييان، استفاده از ظرفيت هاي فني و حرفه اي و برگزاري دوره هاي آموزشي براي جوانان را در اين راستا موثر دانست و گفت:بنگاه هاي كوچك و زودبازده بايد در مناطق روستايي و بخش ها مورد حمايت جدي قرار بگيرند.

صادقي تصریح کرد: بايد شرايطي فراهم شود تا افرادي كه قصد سرمايه گذاري در بخش ها را دارند از نيروهاي بومي استفاده كنند.

نماينده عالي دولت در استان ادامه داد:در بخش ديگري از سخنان خود مسئله ي فرودگاه قم را مورد توجه قرار داد و با اشاره به حل مشكلات اين طرح مهم ، اميدواريم با اهليت سنجي و مشخص نمودن مجري جديد فرودگاه شاهد بهره برداري از اين پرروژه باشيم.

استاندار قم گفت:همچنين در ديدار با خانواده شهيد صادقی در روستای قلعه چم طي سخناني به ثمر نشستن انقلاب اسلامي و تداوم آن را ثمره ي خون شهيدان دانست و  استقامت و پايداري خانواده معظم شهدا پشتوانه مسئولان در پيشبرد اهداف كشور در عرصه ي بين الملل بوده است،اميدواريم با دعاي خير اين عزيزان و تلاش مسئولان بتوانيم دين خود به شهدا را ادا كنيم.

ابوالفضل تميزي بخشدار سلفچگان در اين جلسه ضمن ارائه ي گزارشي از اقدامات صورت گرفته، مسائل و مشكلات بخش سلفچگان را ارائه نمود.

كلنگ زني فاز دوم بوستان پيامبر اعظم (ص)، بهره برداري از راهدارخانه سلفچگان، حضور در جلسه شوراي اداري بخش، ديدار با خانواده شهيد صادقی در روستاي قلعه چم و افتتاح پروژه گازرساني روستاي علي آباد به طول ۲۵ کیلومترو با اعتبار ۱۷ و نیم میلیارد ریال، از برنامه هاي سفر استاندار و اعضاي شوراي اداري استان قم به سفر بخش سلفچگان بود.

انتهای پیام/ح

تاكيد استاندارقم بر حمايت مسئولان از اشتغال روستايي

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار