داور بین المللی کشورمان گفت: نمی خواهم درباره اظهارات کامرانی فر صحبت کنم اما او دیگر عضو دپارتمان نیست و نمی تواند در تشکیلات داوری تصمیم گیری کند.

علیرضا فغانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قضاوتش در دیدار مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه میان تیم های ژاپن و استرالیا بیان کرد: امشب ( دوشنبه ) به همراه رضا سخندان ، محمدرضا منصوری و موعود بنیادی‌فر به توکیو می رویم تا دیدار تیم های ژاپن و استرالیا را قضاوت کنیم.

او درباره صحبت های حسن کامرانی فر افزود: در حال حاضر تمام تمرکزم برای قضاوت در توکیو است و نمی خواهم درباره اظهارات کامرانی فر صحبت کنم اما او دیگر عضو دپارتمان نیست و نمی تواند در تشکیلات داوری تصمیم گیری کند.

تمرکزم روی داوری دیدار استرالیا - ژاپن است

فغانی ادامه داد: مهم نیست کامرانی‌فر چه می‌گوید چرا که، خوشبختانه داوران این روزها در آرامش کار خودشان را انجام می‌دهند و من حرف‌هایم را در گذشته زدم و این روزها تمرکزم روی قضاوت‌هایی است که به من سپرده می شود.

داور بین المللی کشورمان در پایان درباره دیدار حساس ژاپن و استرالیا گفت: دیدار سختی است و هر 2 تیم شانس صعود دارند و امیدوارم بتوانم قضاوت خوبی را در توکیو داشته باشم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
نفهمیدیم تمرکز فغانی روی دیدار استرالیا و عربستانه یا استرالیا و ژاپن؟ کاش بهش میگفتین تمرکز نکنه اصلن
آخرین اخبار