رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: بعد از مشورت با تاج و ساکت، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال را معرفی می کنیم .

فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مصاحبه با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت : اول از همه باید از زحمات کامرانی فر در طول زمانی که این مسئولیت را داشته کمال تشکر را داشته باشم ، برای انتخاب رییس جدید دپارتمان داوری بعد از مشورت با تاج رییس فدراسیون فوتبال و ساکت سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال به محض رسیدن به نتیجه اطلاع رسانی خواهیم کرد .

اصفهانیان در مورد برگزاری دوره دانش افزایی داوران فوتبال گفت : این کلاس دانش افزایی با حضور 30 داور و 5 کمک داور با تدریس والنتین ایوانف داور بازنشسته و مشهور بلغارستانی در هتل آکادمی فوتبال آغاز شده است و تا روز جمعه ادامه دارد . در ابتدا باید از تاج و ساکت تشکر ویژه ای داشته باشم که فضای مناسبی برای برگزاری این کلاس ایجاد کرده اند .

وی ادامه داد : جلسه اول 2 ساعت طول کشید که مباحث خوبی در کلاس مطرح شد که این مباحث می تواند به رشد و توسعه داوری و افزایش سطح داوران ایرانی کمک شایانی کند.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره رضایت این مدرس مطرح بلغاری از داوران ایرانی گفت : ما در لیگ برتر خود مشکلات زیادی داریم. داوران ما فشار زیادی را تحمل می کنند و برای قضاوت های متعدد باید از این هواپیما به هواپیمای بعدی بروند تا به بازی ها برسند و این فشار زیادی به داوران ما می آورد اما با این حال ایوانف از داوران ما رضایت داشته و اعلام کرد در جام جهانی از داوران ایرانی استفاده خواهیم کرد.

اصفهانیان افزود : این دوره تا روز جمعه در هتل آکادمی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد .

انتهای پبام/

ابراز رضایت ایوانف از داوران ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار