نشست هم اندیشی هفته فرهنگی هنری طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه برگزار در استان فارس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد کرم اللهی رئیس حوزه هنری فارس در نشست هم اندیشی هفته فرهنگی هنری طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه که با حضور دست اندرکاران و نمایندگان نهاد‌های فرهنگی مذهبی برگزار شد، گفت: هنر در میان طلاب ارزشی ریشه دار دارد و هنرمندان حوزوی در سطح قابل قبولی از فعالیت هنری قرار دارند.

وحید فرجی قائم مقام حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس نیز در این نشست بیان کرد: هفته فرهنگی هنری طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه با عنوان اشراق سامان یافته محصول برگزاری چند دوره جشنواره هنر آسمانی است که بوسیله مرکز فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.


وی افزود: تا کنون در معدود استان‌های کشور این رویداد برگزار شده و فارس با برگزاری این هفته از جمله استان‌های پیشرو در پیوند موضوعات معرفتی در میان هنر اندیشه ورز و حوزه‌های علمی و معرفت دینی است.


قائم مقام حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس تصریح کرد: مهمترین هدف ما علاوه بر ترغیب متدینین و علاقه‌مندان حوزه دین به موضوعات هنری تدوین بانک اطلاعاتی از طلاب هنرمند استان است.


گفتنی است، نخستین هفته فرهنگی و هنری طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه پاییز امسال با مشارکت مشترک حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس و مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، نهاد‌ها و مراکز فرهنگی، حوزوی و دینی فارس در شیراز برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ت


تدوین نخستین بانک اطلاعاتی طلاب هنرمند در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار