محمدعلی شجاعی گفت: اصلاح اساسنامه فدراسیون تیراندازی با کمان با هماهنگی فدراسیون جهانی انجام شده است.

تغییر در اساسنامه فدراسیون با هماهنگی فدراسیون جهانی بوده است/زمان برگزاری مجمع انتخاباتی مشخص نیست 

 محمد علی شجاعی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جواندرباره برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی با کمان تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان هنوز زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون را اعلام نکرده است. چون اساسنامه فدراسیون ها به تصویب هیئت دولت نرسیده است به همین خاطر  زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون مشخص نیست.

 او افزود :با توجه به اینکه در سال های اخیرمجامع بین المللی به خاطر اساسنامه، فدراسیون را زیر فشار قرار می دادند، تغییراتی که در اساسانامه فدراسیون تیراندازی با کمان صورت گرفته است زیر نظر فدراسیون جهانی است.

رئیس فدراسیون تیراندازی باکمان در ادامه گفت : اساسنامه ای که در گذشته تهیه شده بود مورد تائید فدراسیون جهانی قرار گرفت اما به تائید هیئت دولت نرسیده بود چون این اساسنامه به دلیل تعلیق فدراسیون ایران در سال 91  تدوین شد  لازم بود تغییراتی در آن صورت بگیرد.

 

وزارت ورزش و جوانان برای ثبت نام مجدد دستوری نداده است

او در پاسخ به این سوال که آیا ثبت نام مجدد از کاندیداها برای شرکت در مجمع انتخابات انجام می شود بیان کرد: 8 نفر برای شرکت در مجمع انتخاباتی ثبت نام کرده بودند اما به دلیل تغییراتی که در آئین نامه صورت گرفته است هنوز  برای ثبت نام مجدد نامه ای  به فدراسیون ندادند. وزارت ورزش و جوانان باید در این زمینه تصمیم گیری کند.

او در ادامه درباره فعالیت های فدراسیون تیراندازی با کمان در چند وقت اخیر گفت:ورزشکاران رشته تیر و کمان با توجه به شرایط مالی و امکاناتی که فدراسیون در اختیار دارد در مسابقات برون مرزی عملکرد قابل قبولی داشته است و در مسابقات دانشجویان جهان هم کمانداران توانستند به مدال نقره دست پیدا کنند.همچنین کمانداران در مسابقات جهانی هم موفق به کسب رتبه های خوبی شدند.

 شجاعی افزود: مهم ترین اقدامی که در چند سال اخیر در رشته تیراندازی با کمان صورت گرفته است موضوع تجهیز زیر ساخت های این رشته وزشی به ویژه در رشته ریکرو بانوان است که اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شد.

نعمتی می تواند در اردوی تیم ملی شرکت کند

او در پاسخ به این سوال که آیا زهرا نعمتی می تواند دوباره در اردوی کمانداران شرکت کند گفت: طبق توافقاتی که با رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین داشتیم نعمتی هر زمانی که خودش مایل باشد می تواند در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد.با توجه به اینکه مسابقات کسب سهمیه المپیک از سال آینده آغاز می شود تلاش می کنیم تا وی را به ترکیب تیم اضافه کنیم.

 رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای المیپک 2020 دارد گفت: سال گذشته طرح استعداد یابی 2020 تدوین شده بود که  اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است و خوشبختانه استعدادهای درخشانی در رشته تیراندازی با کمان شناسایی شدند که می توانند پشتوانه خوبی برای این رشته باشند.

 وی درباره حضور بریسا براتچی در فینال جام جهانی تیراندازی با کمان بیان کرد: براتچی به دلیل مصدومیت نمی تواند در مرحله فینال شرکت کند و چون امسال مسابقات مهمی در پیش داریم طبق نظر پزشک تیم باید مدتی استراحت کند تا مصدومیتش برطرف  شود.

 انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار