بیش از ۴ هزار میلیارد تومان چهار سال گذشته در بخش زیرساخت‌های گردشگری مازندران هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در آیین بهره برداری مرحله نخست مجتمع تفریحی، گردشگری سد تنگه سلیمان (شهید رجایی) ساری در هفته دولت گفت:مازندران با دارا بودن دو سوم جنگل‌های هیرکانی بعنوان سرمایه ملی و بی نظیر در دنیا مستعد هرگونه سرمایه گذاری در جهت ارتقای اقتصادی است.


وی افزود: با تهیه طرح آمایش سرزمینی که در استان شکل گرفته مزیت‌های مناطق مختل استان شناسایی شده وض رورت دارد این مناطق برای تسریع در سرمایه گذاری معرفی شود.


استاندار مازندران به تبیین ضرورت توسعه گردشگری پرداخت و گفت: مازندران می‌تواند از مسیر گردشگری ضمن مرتفع کردن چالش اشتغال، موجب کاهش بیکاری و رونق اقتصادی استان شود.


فلاح از کشاورزی به عنوان قطب اول توسعه در استان نام برد و افزود: با تلفیق کشاورزی و گردشگری در جهت توسعه پایدار گام‌های موثر می‌توان برداشت.


وی با تاکید بر حمایت از کارآفرینان افزود:باید برای حضور افراد کارآفرین در عرصه تولید و اقتصاد دانش بنیان برنامه ریزی کرد.


استاندار مازندران با اعلام اینکه بیش از ۱۲۰ رشته رودخانه به طول ۵ هزار کیلومتر در استان وجود دارد گفت:با شناسایی عرصه‌های کنار رودخانه می‌توان بستر را برای ورود سرمایه گذاران فراهم کرد.


انتهای پیام/آ


حمایت از  سرمایه گذاران گردشگری در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.