همزمان با هفته دولت 464 واحد تولیدی در سطح کشور افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت و مدیرعامل سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، امروز در مراسم افتتاح یکی از کارخانه های صنعتی تولید قند در ارومیه با اعلام این مطلب گفت: برای بهره برداری از این واحدها 9هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

سید محمود نوابی افزود: با راه اندازی و بهره برداری از این واحدها برای 17هزار نفر زمینه اشتغال فراهم میشود.

وی با بیان اینکه در برنامه سال گذشته برای رونق 26 واحد تولیدی در کشور 16هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده بود گفت: این واحدها از 18هزار میلیارد تومان بهره مند شدند.

 سید محمود نواب اضافه کرد: امسال در راستای رونق واحدهای تولیدی کشورمان 30هزار میلیارد تومان اختصاص یافته است که بر اساس نیاز استانها در اختیارشان قرار می گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی نیز در این مراسم  گفت: امسال در حوزه صنعت و معدن 418  مجوز  با اعتبار 923میلیارد و 400 میلیون تومان و ظرفیت اشتغال 6 هزارو 135 نفر درآذربایجان غربی صادر شده است.

اسکندری با بیان اینکه برای 192 واحد نیز با288 میلیارد تومان و اشتغال یک هزار و 700 نفر پروانه فعالیت صادر شده است  افزود: از این واحدها 25 واحد تولیدی و صنعتی با ظرفیت اشتغال 727 نفر در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

گفتنی است:امروز به مناسبت هفته دولت  6 واحد تولیدی و صنعتی در ارومیه به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ح

با راه اندازی و بهره برداری از 464 واحد تولیدی در هفته دولت در کشور  برای 17هزار نفر زمینه اشتغال فراهم می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.