وزیر آموزش و پرورش گفت: سیاست‌ آموزش و پرورش در دولت دوازدهم٬ توجه جدی به همکاران و فرهنگیان بازنشسته و شاغل است.

توجه جدی به فرهنگیان بازنشسته در دولت دوازدهم  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛سیدمحمد بطحایی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و آموزشی در شهرستان بجنورد گفت:سیاست‌ آموزش و پرورش در دولت دوازدهم توجه جدی به همکاران و فرهنگیان بازنشسته و شاغل است.

وی همچنین آموزش و پرورش را زیربنای توسعه کشور برشمرد و افزود:از برنامه های محوری آموزش و پرورش حمایت از برنامه های توسعه ای زیربنایی کشور و پشتیبانی از سیاست های اشتغال زاست.

بطحایی بیان کرد: آموزش و پرورش مهم‌ترین و اولویت دار‌ترین سیاست دولت را پشتیبانی می‌کند و سهم قابل توجهی در توسعه کشور و فراهم‌کردن زیرساخت‌های اشتغال دارد. بدون توسعه آموزش و پرورش رسیدن به شاخص‌های توسعه فراهم نمی‌شود.

وی افزود:این جای خوشحالی است که بسیاری از پروژه هایی که امروز در شهرستان بجنورد به بهره برداری رسید با مشارکت بخش خصوصی ایجاد شده است و بدون شک رسیدن به نرخ رشد 8 درصدی و ایجاد یک میلیون شغل برای جوانان بدون استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی امکان پذیر نیست.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: سیاست اصلی دولت تدبیر و امید کاهش تصدی در پروژه‌های عمرانی و خدمات‌رسانی به مردم است که افتتاح این پروژه‌ها از برجستگی ممتاز حمایت و ایفای نقش بخش خصوصی٬ بهره‌مند است.



انتهای پیام/آ

سیاست جدی دولت کاهش تصدی گری در پروژه های عمرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ش
۲۲:۳۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
سلام مگر این اقا به عنوان معاون وزیر مسولیت ند ا شتند چرا کاری نکردند که الان وعده توجه را میدهد ایکاش فریادرسی وجود داشت