رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان از آغاز فعالیت انجمن سینمای جوانان دامغان به مناسبت هفته دولت خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمد طالبی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان در نشست با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت هفته دولت و تسلیت شهادت امام محمدباقر(علیه السلام)، گفت: امام محمدباقر(علیه السلام) در برابر جریان‌هایی که به شدت تلاش می‌کردند مکتب پیامبر (صلی الله علیه وآله وسلم) را از بین ببرند و در برابر گروه‌هایی که تحت تأثیر بنی‌امیه به جان مردم افتاده بودند ایستادند.‌



‌ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان افزود: امام‌ باقر (علیه‌ السلام‌) منبع‌ انوار حکمت‌ و معدن‌ احکام‌ الهى‌ بود ‌و دلیل اعطای لقب باقر به امام پنجم این است که ایشان دریاى‌ دانش‌ را شکافت‌ و اسرار علوم‌ را آشکارا ساخت.



طالبی در ادامه هفته دولت را نماد اقدار ایران اسلامی دانست و تصریح کرد : هفته دولت نوعی اقتدار ملی است و این اقتدار نشأت گرفته از حمایت و پشتیبانی مردم ایران اسلامی است.



وی، بهره برداری کارگاه تخصصی فعالیتهای هنری و راه اندازی سینمای جوان و برپایی نمایشگاه هنر سفال و نیز آیین جشن ازدواج با همکاری اداره بهزیستی،تکریم از بازنشتگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان، بازدید از موسسات فرهنگی هنری و ... از جمله برنامه های بزرگداشت هفته دولت توسط این اداره عنوان کردواظهار داشت : انجمن سینمای جوانان دامغان با هدف شناسایی و جذب هنرمندان در عرصه های فیلم و عکس و سینما در این شهرستان ایجاد شده است.



‌ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان با اشاره به پیگیری ها و موافقت از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برای ایجاد و راه اندازی انجمن سینمای جوانان  دامغان افزود : این انجمن در گام اول با برگزاری دوره های آموزشی انیمیشن سازی، تولید فیلم کوتاه و ... با استفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان دامغان به ویژه دانشکده هنر و هنرمندان فعالیت خود را آغاز می کند.


انتهای پیام / ذ


تکریم از بازنشتگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.