فرمانده مرزبانی کردستان از کشف 93 میلیارد ریال کالای قاچاق در مردادماه امسال در مرزهای استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سردار کیومرث شیخی گفت: در راستای کنترل مرزهای حوزه استحفاظی و نیز به منظور جلوگیری از ورود کالاهای دخانی، مرزبانان فرماندهی استان کردستان در مردادماه امسال، در چندین عملیات دقیق و برنامه‌ریزی شده،دو میلیون و 234 هزار و 200 نخ سیگارت خارجی را کشف کردند.

وی با اشاره به کشف هشت هزار و 747 دستگاه گوشی تلفن همراه و 116 هزار و 994 ثوب البسه خارجی در مردادماه امسال نیز، گفت: همچنین در عملیات‌های جداگانه دیگری، 14 هزار و 240 لیتر مواد سوختنی کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان کردستان، کشف 17 هزار و 435 قلم لوازم آرایشی بهداشتی را از سایر اقدامات مرزبانان در ماه گذشته دانست و تصریح کرد: طی این مدت 26 قاچاقچی دستگیر و 17 دستگاه خودرو و موتور سیکلت نیز در این رابطه توقیف شدند.

 شیخی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کل کالاهای مکشوفه را 93 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: مرزبانی همواره ازفعالیت‌های اقتصادی مشروع مرزنشینان حمایت کرده و در جهت معیشت مردم زحمت‌کش روستاهای مرزی تلاش می‌کند، بنابر این به مرزنشینان عزیز توصیه می‌کنیم فعالیت‌های اقتصادی خود را در چهارچوب قوانین انجام داده و از فعالیت غیرقانونی به ویژه ورورد و خروج کالای ممنوعه جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/م

26 قاچاقچی دستگیر شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار