رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد ازپلمپ ۲۸پوشاک فروشی متخلف در یزد خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   سرهنگ رضا رضایی رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد گفت: ماموران انتظامی ضمن بازدید از ۱۴۶ واحد پوشاک فروشی در سطح شهر یزد ۲۸ واحد صنفی متخلف را پلمپ و برای ۳۵ واحد دیگر نیز اخطار صادر کردند.

 سرهنگ رضایی افزود: طرح بازدید از واحدهای صنفی پوشاک فروشی به مدت سه روز در سطح شهر یزد به مرحله اجرا درآمد و ماموران اداره نظارت بر اماکن این پلیس در راستای اجرای این طرح از ۱۴۶ واحد صنفی پوشاک فروشی بازدید به عمل آورده و ۲۸ واحد صنفی متخلف را به علت نداشتن پروانه کسب پلمپ کردند.

وی گفت: همچنین در این بازدیدها از تعداد ۲۸ نفر از متصدیان یا شاغلین واحدهای صنفی به علت عدم رعایت ضوابط انتظامی، رعایت نکردن شئونات اسلامی، استفاده از مانکن غیرمتعارف و ... تعهد اخذ شد.

رضایی تصریح کرد: در این طرح ۳۵ واحد صنفی نیز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات مورد اخطار قرار گرفته و به اصناف معرفی شدند.

این مسئول خاطرنشان ساخت: در مدت اجرای طرح به کلیه متصدیان واحدهای صنفی در خصوص رعایت شئونات اسلامی، عدم توزیع و فروش پوشاکی که الگوبرداری از فرهنگ غرب باشد، تذکر و آموزش های لازم داده شد.

انتهای پیام/ ی

پلمپ ۲۸پوشاک فروشی متخلف 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار