رئیس پلیس عسلویه:

محموله قاچاق ۱۰ میلیارد ریالی اسباب‌بازی در عسلویه کشف شد

رئیس پلیس شهرستان عسلویه با اشاره به کشف محموله اسباب بازی قاچاق در بندر عسلویه گفت: با توقیف یک دستگاه تریلی در خیابان اصلی شهر عسلویه، ۱۰ میلیارد ریال اسباب‌بازی قاچاق کشف شد.

محموله قاچاق ۱۰ میلیارد ریالی اسباب‌بازی در عسلویه کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ سهام صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه  از اشراف اطلاعاتی پلیس خبرداد و اظهار داشت: تمام  محورها  و نقاط مختلف عسلویه تحت رصد پلیس قرار دارد  که با اشراف اطلاعاتی امکان فعالیت در جابجایی کالای قاچاق وجود ندارد.

وی، برخورد با قاچاق را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس در عسلویه دانست و تاکید کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس، تمام فعالیت قاچاقچیان رصد می‌شود و در کوتاه‌ترین زمان ضمن برخورد قاطع با قاچاقچیان، محموله قاچاق آنان توقیف و ضبط می‌شود.

رئیس پلیس شهرستان عسلویه با اشاره به کشف محموله 10 میلیارد ریالی اسباب‌‌بازی قاچاق در عسلویه خاطرنشان کرد: ماموران حین گشت زنی در خیابان اصلی عسلویه به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه پس از بازرسی از خودرو، تعداد 245 کارتن انواع اسباب بازی، فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد، بیان کرد:محموله این کامیون از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده و در حال انتقال به یکی از استان‌های همجوار بود.

سرهنگ صالحی، ارزش کالای مکشوفه قاچاق را 10 میلیارد ریال دانست و افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه خودرو و کالای مکشوفه قاچاق به پلیس آگاهی عسلویه  منتقل شد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.