با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۲۱ سارق دستگیر شدند.

سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با ناهنجاری‌ های اجتماعی طرح ارتقای امنیت اجتماعی، با بسیج تمام امکانات و تجهیزات در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح پس از شناسایی مناطق آلوده و عاملان ایجاد نا امنی در سطح شهرستان، ماموران در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری ۲۱ سارق سیم برق، منزل، دوچرخه و موتورسیکلت در این شهرستان شدند.

سرهنگ درویشی بازدید از ۲۱ واحد صنفی قهوه خانه را از دیگر اقدامات ماموران در این طرح برشمرد و گفت: در این بازدید‌ها به ۷ قهوه خانه به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی اخطار پلمپ داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه دوچرخه و مقادیر قابل توجهی سیم برق سرقتی را از دیگر موفقیت‌ های اجرای این طرح برشمرد.

سرهنگ درویشی تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌ های پلیسی را پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: مرکز فوریت‌ های پلیسی به صورت شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی در مورد مسائل امنیتی و انتظامی است.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در جویبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.