نماینده ولی فقیه در استان گفت: جنگ تحمیلی بر خلاف خسارات‌هایی که به کشور وارد کرد برکاتی همچون پیشرفت کشور در بعد امنیتی و نظامی را دربر داشت .

دیدار فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش با امام جمعه کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار حفظ کشور در همه ابعاد را از واجبات بر شمرد و گفت :جنگ تحمیلی بر خلاف خسارات‌هایی که به کشور وارد کرد برکاتی همچون امادگی و پیشرفت کشور در بعد امنیتی و نظامی را دربر داشت .


ایت الله جعفری با اشاره به دشمنیهای استکبار و بویژه امریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران افزود :خدا را شاکریم که ایران اسلامی به حدی از توان دفاعی ونظامی رسیده که دشمنان ان جرات سخن گفتن از حمله نظامی را ندارند .

 امام جمعه کرمان با اشاره به نقش پدافند هوایی در تامین امنیت فضای جمهوری اسلامی افزود :با رشادت و و تلاش کارکنان پدافند هوایی امروزه میلیونها پرواز داخلی و خارجی از اسمان ایران اسلامی با امنیت مثال زدنی عبور می کنند .


جانشین قرار گاه منطقه ای جنوبشرق ارتش نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیتهای پدافند هوایی مستقر در کرمان گفت :ماموریت پدافند هوایی ارتش حفاظت وحراست از امنیت اسمان کشور است .


امیر امیری به پیشرفتهای ارتش جمهوری اسلامی در زمینه تجهیزات دفاعی و پدافندی اشاره کرد و افزود :با تاسی ازدستورات فرمانده معظم کل قوا امروزه پیشرفتهای ارزشمندی در این حوزه صورت گرفته است .

 

انتهای پیام/س

 

دیدار فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش با امام جمعه کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار