با حضورحجت الاسلام سعیدی ؛

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت در کرمان برگزار شد

مراسم گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر با حضور حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار شد.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت در کرمان برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  مراسم گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر با حضور حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای برنامه های متنوع همراه بود ،حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه شهدا خالصین در گاه خداوندند گفت:شهیدان رجای و باهنر افتخار استان کرمان بوده و هست .


حجت الاسلام  سعیدی افزود: تاریخ ایینه تمام نمایی است از رویش ا و عبرت گرفتن از ریزش ها،انسان در این تحولات و ریزش ها و رویش ها نقش اساسی دارد.


وی افزود: ریزش و رویش ها قانونمندند و تصاد فی نیستند و تحولات تاریخی هم قانونمندند، اگر انقلابی به رویش دست پیدا کرده قانومند هستندو اگرهم ریزش داشته قانونمند هستند.


حجت الاسلام سعیدی گفت: ارجاع به تاریخ معنایش اینست که تحولات تاریخی مارا به گذشته ارجاع میدهد،ارجاع متلق به تاریخ یکی از دلایل اصلی قانونمندی است و تحلیل قران از برخی حوادث نشان از قانونمندی است.


وی در ادامه گفت:داستانهای مورد بحث علما در قران دلیل بر وارستگی و‌رویش است و در اخر دلیل بر ریزش ،پس اقازاده ها و حتی علما هم از ریزش و رویش مثتثنی نیست .


وی تصریح کرد: انقلاب موسی بن عمر ان یک رویش بزرگ در زمان خودش بود و در سخت ترین شرایط ،خودش یک انقلاب بزرگی پیش امد، اما بقای این انقلاب منوط به قانون بود و اگر به قانون التزام نداشته باشیم انقلاب دچار ریزش میشود.


حجت الاسلام  سعیدی در ادامه با اشاره به ریزش و رویشهای انقلابهای مختلف گفت: یکی از انقلابهایی که تا کنون توانسته به خوبی صادر و تاثیر گذار باشد انقلاب اسلامی ایران است و حدوث ان نشانه ماندگاری است چون الزام دا رد.

وی گفت:در بحث امت ها مثال امت بنی اسراییل بهترین مورد و مثال برای ریزش امتهاست. وی افزود:۳۶سال مقاومت در برابر امریکا یکی از امتهای ماندگار در برابر ظلم است که بهترین رویش را داشتند . وی زیارت عاشورا را بهترین نمونه عینی برای چهار مرحله ریزش و پنج گروه خاص را بیان میکند برای براندازی یک انقلاب.


حجت الاسلام سعیدی در ادامه بیان داشت :امت ما در صحنه بین المللی به خوبی درخشیده اما از داخل و درون گاهی لغزیده است که بایستی جبران نماییم و اشتباهات گذشته رانباید تکرار کرد.


وی گفت خواص در هر انقلابی در هر دوره ای محبوب میشوند که این محبوبیت نباید موجب لغزش انان شود. چرا که برخی خواص زمینه ریزش را سبب میشوند.

حجت الاسلام سعیدی بیان داشت،هر کس از خطوط قرمز قانون رد شودخیلی زود اوج میگیرد اما به همان زودی و سرعت نابود میشود.وی افزود :سیاستمدارانی که میگویند ما نمیتوانیم مقابل امریکا بایستیم نشان از ریزش و سقوط است.

وی گفت:در قایله سال ۸۸سه دسته افراد داشتیم که تاریخ راتکرار کردند و عده ای مقابل رهبری ایستادند و عده ای اغتشاش کردند و عده ای هم سکوت که هرسه مثال ریزش بودند، در زمان امام و بعد از رحلت وی هم ریزش داشتیم و محاسبات خیلی از افراد تغییر کرد .


 حجت الاسلام سعیدی گفت :دولت رجایی و باهنر سمبل رویش واقعی بود که متاسفانه منافقین در فرصتی کوتاه این دو چهره واقعی که خواص رویشی بودند را ازما گرفتند .


وی گفت : هوشمندی رهبری درمنطقه غرب اسیا و تبدیل تهدیدات به فرصت انقلاب اسلامی ایران را به تهدیدی برای دولتمردان امریکا و دشمنان منطقه تبدیل نموده است.


وی در ادامه  از دولت هشتم به عنوان یک رویش اصلی و از دولت نهم به عنوان یک ریزش نام برد و ان را یک مصییت بزرگ دانست .

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت:گرایش به جنس خارجی و استفاده از ان ،شایعه پذیری ،تقلید گرا بودن،بی حجابی ،ترس و دلهره داشتن ملت در برابر تهدیدات را از اثار و‌نشانه های ریزش دانست.

وی با بیان اینکه در تمامی عرصه ها با صلابت و اقتدار باید وارد شد گفت:در حوزه فرهنگ در بحث فضای مجازی باید از دولتمردان درخواست داشت و تقاضا کرد که در این خصوص تامل نمایند. چرا که فضای مجازی چون مواد مخدر در حال تخریب جامعه است .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار