مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان;

راه اندازی پایگاه جمع‌آوری نذورات عید قربان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان از راه اندازی ۴۰ پایگاه جمع‌آوری نذورات مردم در روز عید سعید قربان در سطح این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان از آمادگی برای جمع آوری نذورات و کمک‌های مردم نیکوکارخبرداد و گفت: هم استانی های خیر و نیکوکار در روز عید سعید قربان می‌توانند همانند سال گذشته، گوشت قربانی و نذورات خود را از طریق دفاتر کمیته امداد ومراکز نیکوکاری در سراسر استان تحویل دهند تا با رعایت تمام اصول شرعی، بهداشتی و قانونی در محل ذبح، سپس بعد از انتقال به کشتارگاه، کار توزیع میان مددجویان تکمیل شود.

 

وی با تأکید بر اینکه گوشت های جمع آوری شده و کمک های نقدی عید قربان به نیازمندان واقعی اختصاص می یابدگفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده گوشت های جمع آوری شده و کمک های نقدی عید قربان در اسرع وقت به دست نیازمندان می رسد.

 

رضوی با اشاره به اهداء کردن 400 راس دام توسط مردم شهرستان های دامغان، سرخه، آرادان و میامی برای عید قربان سالجاری اظهار داشت: در شهرستان های گرمسار 140، سمنان 100، مهدیشهر 60 ، شاهرود 120، بسطام 35 و روستای طرود 25 راس گوسفند، چهار نفر شتر و 10 راس گاو به مناسبت عید قربان و مشارکت با کمیته امداد برای توزیع میان مددجویان اهداء شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با تاکید بر اینکه افرادی که تمایل به این کار پسندیده دارند می توانند قربانی خود را به محل های مخصوص تعیین شده کمیته امداد تحویل دهند ادامه داد: افراد متقاضی شرکت در این امر خداپسندانه که توانایی خرید گوسفند ندارند، می توانند کمک های نقدی خود را به هر میزان به همین نیت به کمیته امداد در استان سمنان اهداکنند تا این نهاد با تجمیع کمک ها به قربانی برای توزیع بین نیازمندان اقدام کند.

 

به گفته رضوی همچنین مردم خداجوی استان سمنان می توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد با تلفن همراه با کد #3*7*3*023*۸۸۷۷* ، در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

 

وی تصریح کرد: هر سال کمیته امداد در عید سعید قربان، گوشت قربانی را در بین خانواده‌های مورد حمایت توزیع می‌کند و امسال نیز با همکاری ائمه جماعات، هیات امنای مساجد و معتمدین محلات، نذورات هموطنان جمع‌آوری وتلاش خواهد شد گوشت های جمع آوری شده و کمک های نقدی به نیازمندان واقعی اختصاص یابد.

 

رضوی عید قربان را فرصتی برای دستگیری از نیازمندان حقیقی عنوان کردوگفت: آنچه که به انسان عزت و بزرگواری می بخشد همان توجه کردن به معنویات و غافل نشدن از یاد خداوند است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان ستگیری از نیازمندان و مستحقان جامعه را به عنوان یکی از هزاران پیام عید قربان برای مومنان خواند و اضافه کرد: جامعه هدف برای توزیع گوشت قربانی تمام مددجویان در سراسر استان سمنان هستند.


انتهای پیام / ه


آمادگی کمیته امداد استان سمنان برای جمع آوری نذورات مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.