امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه وحدت ملی و انسجام اجتماعی در کشور حکمفرما است گفت: استکبارجهانی بار دیگر نشان داد که پیمان‌شکن و غیرقابل اعتماد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم یادواره شهدای شهرستان زرندیه گفت: دشمنان دیدند که پس از ۳۸ سال از تشکیل انقلاب ملت ایران همچنان پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند و حضور ۷۳ درصدی در پای صندوق‌های رای دلیلی بر این مدعا است چرا که این وحدت ملی و این حضور در صحنه موضوعی است که در بسیاری از کشور‌های مدعی وجود ندارد.

آیت‌الله خاتمی افزود: در کشور ما با وجود اختلاف سلیقه‌ها، وقتی پای حفظ نظام و دستاورد‌های انقلاب اسلامی به میان می‌آید وحدت ملی و انسجام اجتماعی در کشور حکمفرما است .

وی با بیان اینکه آمده‌ایم تا با شهدا عهد و بیعتی دوباره ببندیم و راهی که شهیدانمان در پیش گرفتند را ادامه دهیم و در مجلس شهدا با این مردان بزرگ عهد می‌بندیم که همچون شهید حججی در برابر توطئه دشمنان ایستادگی کنیم اضافه کرد: بیعت با شهدا به معنای بیعت با اسلام و ارزش‌های اسلامی و الهی است.

امام جمعه موقت تهران بیعت با شهیدان را مصداق بیزاری از دشمنان دانست و ادامه داد: وحدت ملی و انسجام اجتماعی در کشور حکمفرما است ومذاکره‌کنندگان کشور ما صادقانه وارد مذاکره شدند، اما استکبار جهانی بار دیگر نشان داد که پیمان‌شکن بوده و غیرقابل اعتماد است.

وی با اشاره به اینکه بیعت با شهیدان مصداق تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در بین مردان و زنان است تصریح کرد: باید با حفظ حجاب و عفاف با شهیدان بیعت کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: شهدای غواص یک ملت را به حرکت درآوردند و شهید حججی در فضایی که برخی با رفتار خود درصدد بودند تا ارزش‌های والای اسلامی را مخدوش کنند با نثار جان ارزشمند و خون پاک جانفشانی والا به فریاد کشور رسید.

انتهای پیام / ج


 آیت الله خاتمی در یادواره شهدای زرندیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار