مردم نیکوکار استان یزد در سال ۹۵ یک میلیارد و ۶۵۱ میلیون ریال نذورات برای کمک به نیازمندان اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ غلامرضا مشعلچی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد در خصوص نحوه دریافت گوشت قربانی، و جمع آوری نذورات مردمی در روز عید قربان گفت: مردم نیکوکار و خیراندیش استان یزد می‌توانند گوشت قربانی و نذورات خود را به پایگاه‌ها و ادارات این نهاد در سطح استان تحویل دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.

غلامرضا مشعلچی، با بیان اینکه حدود ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار درکشتارگاه‌های دام، مراکز نیکوکاری، مساجد و ادارات کمیته امداد در سطح استان در روز عید قربان فعالیت می‌کنند، افزود: کمیته امداد استان یزد با اعلام آمادگی برای دریافت گوشت قربانی، جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردم نیکوکار استان در روز عید سعید قربان، از اهدا یک میلیارد و ۶۵۱ میلیون ریالی نذورات نیکوکاران یزدی در عید قربان سال ۹۵ خبر داد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد یاد آور شد: مردم خداجوی استان یزد می‌توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد #035*8877* با تلفن همراه، با انتخاب گزینه ۳ (کمک نقدی) و سپس واردکردن گزینه صفر (صفحه بعد) و وارد کردن شماره ۷ (سایر) گزینه قربانی (گزینه ۳) را انتخاب در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

وی در خصوص سایر شیوه‌های پرداخت نذورات عید قربان گفت: امکان پرداخت وجوه نذورات قربانی از طریق موبایل توسط بانک ملت با عنوان اپلیکیشن موبایلی سکه، بخش نیکوکاری فراهم شده است، اپلیکیشن سکه از سایت بازار cafebazaar.ir و همچنین زیرپورتال اختصاصی Sekeh.behpardakht.com قابل دریافت بوده و توضیحات کامل نیز در مورد آن ارایه شده است.

مشعلچی ادامه داد: ارسال عدد ۳ به سامانه پیامکی 10001811 و همچنین واریز نذورات نقدی به شماره حساب 1811 نزد بانک ملی شعبه یزد از دیگر شیوه‌های غیر حضوری پرداخت است.

وی با بیان اینکه هر سال کمیته امداد در عید سعید قربان، گوشت قربانی را در بین خانواده‌های مورد حمایت توزیع می‌کند، افزود: امسال این نهاد با همکاری امام جماعات، هیات امنای مساجد و معتمدین محلات، نذورات مردم نیکوکار را جمع‌آوری و در این روز بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

انتهای پیام/ا

۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار آماده نذورات مردم نیکوکار یزد در عیدقربان فعالیت می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.