فرماندار طبس:

مشکل تامین خوراک نیروگاه طبس حل شد

فرماندار ویژه طبس از تامین خوراک نیروگاه طبس برای ۳۰ تا ۳۵ سال آینده خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ سید مهدی طلایی مقدم فرماندار طبس سه شنبه شب در مراسم گرامیداشت هفته دولت گفت : مشکل تامین خوراک نیروگاه طبس به مدت ۳۰ الی ۳۵ سال آینده حل شد و در زمینه تامین خوراک نیروگاه نیز مشکل خاصی وجود ندارد.


وی افزود : مسئولین ارشد راه آهن قول ایجاد پروژه ریلی در طبس و دو خطه کردن راه آهن شرق را داده اند که مطمئنا با پیگیری انجام خواهد شد.


طلایی مقدم افزایش اعتبارات از ۲۸ میلیارد تومان در سال گذشته به ۴۳ میلیارد تومان در سال جاری را نیز از برکات نگاه ویژه استاندار به طبس عنوان کرد.


فرماندار طبس گفت: پروژه پروده چهار دوباره جان گرفته است و در آینده ای نزدیک آغاز به کار خواهد کرد.


امام جمعه موقت شهر طبس نیزدر این مراسم گفت : شرایط کشور و منطقه سخت‌تر از گذشته است و به همین دلیل در حال حاضر بیش از هر چیزی نیاز به اتحاد دارد.
حجت الاسلام و المسلمین احمد مودب افزود : امروز که دشمنی با آمریکا و استکبار جهانی برای تمام ما ثابت شده است لذا زیبنده است که با تمام توان در مقابل دشمن بایستیم و قبول کنیم که دشمنی دشمن تبدیل به دوستی نخواهد شد.


امام جمعه موقت شهر طبس ادامه داد: همانطور که رئیس جمهور محترم فرمودند آمریکا نه شریک خوبی است و نه مذاکره کننده خوبی است اگر تمام مسئولین ما به این امر اعتقاد داشته باشد مشکلات ما حل خواهد شد.


مودب با تاکید بر استفاده بیشتر از نیروی داخلی، گفت: این امر زمانی محقق می‌شود که از نیروی خارجی و قطع امید کنیم.


وی در پایان سخنان خود گفت: لازم است تا ظرفیت و توان نیروهای داخلی را باور کنیم و با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و اتحاد با یکدیگر به سمت اهداف والای شهیدان رجایی و باهنر حرکت کنیم.

منبع: مهر
انتهای پیام/ک

راه نجات کشور ، تکیه بر توان نیروی داخلی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.