مهدی عمویی گفت:این فستیوال به منظور تشکیل تیم ملی زیر ۱۳ سال برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مهدی عمویی، مسوول كميته استعداديابي و جوانان استان قم،کفت: اعزام 15 فوتبالیست مستعد و نخبه استان قم به فستیوال ملی فوتبال در حالی صورت گرفت که این فستیوال ویژه بازیکنان رده سنی زیر 12سال به میزبانی هیأت‌ فوتبال استان خراسان‌رضوی و در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

مسوول كميته استعداديابي و جوانان هیأت‌ فوتبال استان قم از اعزام تيمي متشكل از 15 فوتباليست آينده‌دار به فستيوال ملي فوتبال خبر داد.

وی افزود:با بیان اینکه استارت این فستیوال از روز جمعه دهم شهریور ماه زده می‌شود،در ترکیب تیمی که به نمایندگی از قم راهی این رقابت‌ها شده، بازیکنانی از 10 باشگاه و مدرسه فوتبال سازنده در قم حضور دارند و تمامی آنها را آینده‌سازان فوتبال قم می‌دانیم.

مسوول کمیته استعدادیابی و جوانان هیأت‌ فوتبال استان قم ادامه داد: این بازیکنان از تیم‌های آریا، سیاه‌جامگان، متین‌دانش، فراز، پارسا، هنگ، عقاب، پیام، سهیل و شاهین انتخاب شده‌اند و به مربیگری روح‌الله قنبری در فستیوال ملی زیر 12 سال فوتبال ایران به میدان می‌روند.

وی افزود: در این این تیم محمدایمان طاهری‌دوست از آریا، امیر چاردولی از سیاه‌جامگان، سیدنوید چاووشی از متین‌دانش، محمدپویا هاشمی از فراز، محمدصادق خانی از پارسا، ایمان فاطمی‌دوست و محمدجواد عطایی از هنگ و امیرعلی جعفری به همراه علیرضا رحمانی از باشگاه عقاب حضور دارند.

عمویی عنوان کرد: همچنین مانی سروشی‌فرید از پیام، امیرحسین محمودی از باشگاه سهیل، کمیل علی‌مردانی به همراه امیرمحمد خادمی، محمد محمدی و علیرضا اسکندری از باشگاه شاهین دیگر اعضای تیم فستیوال زیر 12 سال فوتبال قم هستند و مسوولیت سرپرستی این تیم بر عهده موسی رفیعی است.

وی خاطرنشان کرد:با بیان اینکه فستیوال ملی فوتبال هر سال پس از برگزاری فستیوال‌های استانی به میزبانی یکی از استان‌های کشور برگزار می‌شود، این فستیوال به منظور تشکیل تیم ملی زیر 13 سال برگزار می‌شود و در این دوره ورزشگاه 22 بهمن دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان میزبان فستیوال ملی مدارس فوتبال کشور انتخاب شده است.

انتهای پیام/ح

اعزام 15 فوتباليست آينده‌دار قم به فستيوال ملي فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار