به جهت حساسیت بالای جایگاه بانوان ایرانی در مقام مادران و همسران اسلامی دشمن به دنبال تغییر خط مشی این بانوان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در نخستین نشست منطقه‌ای جمعیت بانوان فرهیخته شمالغرب کشور در اردبیل اظهار داشت: حوزه بانوان به دلیل برخورداری از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شاخص از حساسیت‌های بالایی نیز در مواجه به آسیب‌های اجتماعی برخوردار است که در همین راستا دشمنان انقلاب جایگاه بانوان به عنوان مادران اسلامی را نشانه رفته است که مهمترین هدف دشمن در این زمینه تغییر خط مشی بانوان ایرانی است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه مادران در خانواده‌های ایرانی افزود: از آنجایی که همسران ایرانی و مادران انقلابی مهمترین مولفه در ساختار خانواده هستند نیاز است تا مراقبت، صیانت و حفاظت از ارزش‌های دینی آنان بیش از پیش افزایش یابد و نباید در این زمینه هیچ گونه کوتاهی و کم‌کاری در بین جمعیت بانوان فرهیخته کشور اتفاق بیافتد چرا که این جمعیت می‌تواند نقش مهمی را در راستای آگاه‌سازی و تقویت بینش اسلامی و دینی سایر بانوان جامعه داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: پشتیبانی و هم‌افزایی بین اعضای جمعیت بانوان فرهیخته می‌تواند کمک شایانی به آنان در راستای پیاده‌سازی اهداف دینی این جمعیت که مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری است داشته باشد.

ستوده با بیان اینکه دشمن در عصر حاضر مستقیما به بافت فرهنگی و دینی  آسیب نمی‌زند، گفت: این امر به گونه‌ای دیگر و با استفاده از مولفه‌های اصلی همچون خانواده و بانوان انجام می‌گیرد که نیاز اصلی در این زمینه حفظ و تحکیم بنیان خانواده با استفاده از تعمیق دینی و مهیاسازی زمینه برای شکوفایی ظرفیت‌های فرهنگی بانوان است.

وی اظهار کرد: استفاده از مباحث علمی روز، مولفه‌های دینی و ظرفیت‌های فرهنگی در کشور باید به صورت کاربردی نمایان شده و مسئولان فرهنگی و اجتماعی به فکر تعمیق این مشخصه‌ها و ضرورت‌ها داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: نقش بانوان در حوزه علمی، اجتماعی و به ویژه تربیتی اصلی انکارناپذیر است که دشمن نیز در پی استفاده از برخی ضعف‌های درون منطقه‌ای است تا بتواند مستقیما هسته نظام اسلامی که همان فرهنگ ناب و خانواده اسلامی است مختل و مخدوش سازد.

 

 

انتهای پیام/ع

تغییر خط مشی بانوان ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.