فرماندار دشتی گفت: در چهار سال گذشته ۵۲۰ میلیارد ریال به راه های شهرستان اختصاص داده شد که با این اعتبارات نقاط حادثه خیز زیادی رفع و تصادفات جاده ای نیز کاهش یافت.

۵۲۰ میلیارد ریال به راه های شهرستان دشتی اختصاص یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو صبح چهارشنبه در جمع مردم شهر خورموج ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای خدمت رسانی و اخلاق مداری هستند.

وی افزود: این هفته فرصت خوبی است که خدمات و اقدامات صورت گرفته نظام و دولت به مردم انعکاس داده شود تا مردم در جریان کارها قرار بگیرند و اگر کاستی و ضعفی وجود دارد با همکاری مردم بر طرف شود.

مهرجو با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۳۸ پروژه با اعتبار ۴۴۰ میلیارد ریال افتتاح و اجرا می شود، یادآور شد: این پروژه ها در بخش های راه، بهداشت، گاز، کشاورزی و عمران شهری و روستایی بوده است.

وی گفت: در ورودی و خروجی شهر خورموج که یکی از نقاط حادثه خیز بوده همواره شاهد تصادفات زیادی بودیم که با تلاش های فراوان و تزریق اعتبارات لازم هر دو محور چهار خطه شد که در این هفته محور خروجی افتتاح شد و محور ورودی نیز از عربی - پلیس راه با سرعت خوبی در حال کار است که زودی افتتاح می شود.

مهرجو ادامه داد: تلاش داریم تا از محل اعتبارات ملی مبلغی برای رفیوژ و روشنایی این محورها اختصاص داده شود.

وی خاطر نشان کرد: در چهار سال گذشته ۵۲۰ میلیارد ریال به راه های شهرستان اختصاص داده شد که نقاط حادثه خیز زیادی رفع و تصادفات جاده ای نیز کاهش یافت.

انتهای پیام /پ

نقاط حادثه خیز خورموج بهبود پیدا می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.