دبیر هیئت کبدی استان قم:

صعود نکردن کبدی کاران قمی به مرحله دوم مسابقات

رجایی گفت:کبدی کاران قم با وجود یک شکست از صعود به مرحله دوم مسابقات ساحلی کشور بازماندند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛محمد رضا رجایی ،دبیر هیئت کبدی استان قم ،گفت : تیم کبدی ساحلی استان قم در مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کشور شرکت کرد و در این مسابقات با وجود شایستگی نتوانست جواز حضور در مرحله دوم را کسب کند.

دبیر هیئت کبدی استان قم گفت: در این مسابقات تیم کبدی قم در اولین مسابقه خود به دیدار تیم چهار محال و بختیاری رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۴۸ بر ۳۱ از پیش رو بردارد و این رقابت‌ها را با اقتدار آغاز کند.

وی افزود: این مسابقات روز سه شنبه در پایان مرحله گروهی در ساری به کار خود خاتمه داد و تیم کبدی ساحلی استان قم در حالی حذف شد که مسابقات به شیوه ۲ حذفی به انجام می‌رسید یعنی در هر گروه ۳ تیم حضور داشتند که یک تیم به دور بعد راه می‌یافت.

رجایی بیان داشت: در دومین مسابقه این رقابت‌ها در دور گروهی کبدی کاران قمی برای صعود خود به دیدار تیم باغملک خوزستان از تیم‌های قدرتمند کبدی ساحلی کشور رفتند که این بازی تماشایی و نزدیک در نهایت ۳۳ بر ۲۶ به سود خوزستانی‌ها به سرانجام رسید.

وی عنوان کرد: با توجه به این که از هر گروه یک تیم به مرحله بعد صعود می‌کرد، تیم کبدی قم در عین شایستگی موفق به صعود نشد اما بدون تردید این نتیجه چیزی از ارزش تیم ما نمی‌کاهد و ما برای حضور در لیگ برتر کبدی ساحلی آماده خواهیم شد.

دبیر هیئت کبدی استان قم تصریح کرد: روح الله اسکندری، قاسم نوروزیان، محمدحسین معصومیان، حسین میرزایی، مهدی رشید، محمد حیدری، حسن خورشیدی و محمد اورنجی در این مسابقات برای قم به میدان رفتند و روح الله اسکندری به عنوان مربی و علی بیگلری به عنوان سرپرست کادر این تیم بودند.

انتهای پیام/ح

کبدی کاران قم از صعود به مرحله دوم مسابقات ساحلی کشور بازماندند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار