سایت های مجازی وظیفه هدایت و روشنگری را برعده دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ شعبان محمد پور خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه در جمع مدیران رسانه ها و سایت های مجازی شهرستان گلوگاه با بیان اینکه هدف استفاده درست از فضای مجازی در راستای آموزش به مردم است، گفت: وظیفه مدیران رسانه و سایت های مجازی هدایت و روشنگری است.

وی افزود: باید مثبت عمل کنیم چرا که مزایای استفاده از فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست و انتشار مطالب غیر واقع و شایعه پراکنی موجب خدشه دار شدن حیثیت افراد می شود.

سرهنگ محمد پور اطلاع رسانی در جامعه را مهم تلقی کرد و گفت: در دنیای امروزی که همه قشرها به راحتی با اینترنت سرو کار دارند و شبکه های اجتماعی نیز در دسترس همه قرار دارد باید از این بستر به درستی استفاده کرد و مطالب سازنده و هشدارهای اجتماعی و انتظامی در خصوص رهایی از آسیب های اجتماعی را بارگذاری کرد چرا که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه همکاری بیشتر مدیران کانال های تلگرامی و سایت های مجازی با پلیس را خواستار شد و افزود: با وجود ماموریت های متنوع که نیروی انتظامی دارد در بعضی از مواقع احتمال اشتباه و خطا وجود دارد.

سرهنگ محمدپور گفت: کار شما بسیار بزرگ و مهم است و اگر شهدا با خون خود در برابر دشمنان ایستادگی و با سلاح از خاک و ناموس دفاع کردند، وظیفه و مسئولیت شما که هدایت و روشنگری است هم طراز با شهدا است.

انتهای پیام/ م

هدایت و روشنگری وظیفه اصلی سایت های مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار