همزمان با هفته دولت و با حضور معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی چهار طرح عمرانی، خدماتی و ورزشی در مجموع با هزینه ۴۵ میلیارد ریال در شهرستان بوکان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛جمال خسروی فرماندار بوکان گفت: شرکت تولیدات پلاستیکی با تولید سالانه هشت هزار و ۴۰۰ تن و اشتغال زایی برای ۱۸ نفر از جمله طرح‌هایی بود که به مناسبت هفته دولت در بوکان به بهره برداری رسید.

جمال خسروی ادامه داد: شرکت تولید کود‌های زیستی مایع، کود‌های کامل کمپوست غنی شده، کمپوست حیوانی، کود آلی و کود بیو فسفات حیوانی با ظرفیت ۱۲ هزار تن و با اشتغال زایی برای ۱۲ نفر نیز افتتاح شد.

وی افزود: در شهرک صنعتی بوکان همزمان با این طرح‌ها شرکت اتاق سازی نیز به بهره برداری رسید که سالانه ۵۰ دستگاه تولید دارد و برای ۶ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

فرماندار بوکان ادامه داد: امروزبا حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی سالن ورزشی فجر به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده که این سالن برای رشته‌های تربیت بدنی دختران ایجاد شده است.

انتهای پیام/م

افتتاح چهار طرح تولیدی و ورزشی در بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.