بهره برداری از ٣٥ پروژه با اعتباری بالغ بر ٤٢٠ ميليارد ريال در شهرستان خاتم

همزمان با هفته دولت ٣٥ پروژه با اعتباری بالغ بر ٤٢٠ ميليارد ريال در شهرستان خاتم به بهره برداری رسيد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ همزمان با هفته دولت و سفر معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار يزد ٣٥ پروژه با اعتباری بالغ بر ٤٢٠ ميليارد ريال در شهرستان خاتم به بهره برداری رسيد.

 محمد علی طالبی معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار يزد در حاشيه افتتاح ساختمان جديد فرمانداری شهرستان خاتم گفت: اميدواريم إمكانات جديد فرمانداری شهرستان خاتم در راستای خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی ايران به كار گرفته شود و انگيزه ای مضاعف برای همكاران ما باشد.

وی با بيان اينكه همواره تلاش خواهد شد تا گشايش بيشتری در امور مردم صورت گيرد؛ اظهارداشت: توسعه همه جانبه شهرستان خاتم در دستور كار دولت تدبير و اميد قرار دارد و به صورت ويژه دنبال خواهد شد.

طالبی با بيان اينكه همزمان با هفته دولت ٣٥ پروژه با اعتباری بالغ بر ٤٢٠ ميليارد ريال در شهرستان خاتم به بهره برداری رسيده است؛ إبراز اميدواری كرد مجموعه پرو ژه های بهره برداری شده امروز زمينه را برای خدمت رسانی بيش از پيش دولت به مردم فهميم و بزرگوار شهرستان خاتم فراهم سازد.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار يزد در پايان با اشاره به آغاز عمليات اجرايی نيروگاه خورشيدی مروست تاكيد كرد: اين پروژه زمينه اشتغال ٦٠ نفر را فراهم خواهد كرد و تا سال اينده به بهره برداری خواهد رسيد.

انتهای پیام/ی

افتتاح  ٣٥ پروژه همزمان با هفته دولت درخاتم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.