معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس خبر داد؛

بهره برداری از ۷۳۳ واحد مسکن مهر در فارس

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس از افتتاح ۷۳۳ واحد مسکن مهر همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رسول پروری معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس گفت: همزمان با هفته دولت افتتاح و بهره برداری از ۷۳۳ واحد مسکن مهر در این استان صورت می‌گیرد که برای احداث این واحد‌های مسکونی ۴۵۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات و آورده متقاضیان هزینه شده است.


وی افزود: احداث واحد‌های مسکن شهری در قالب مسکن مهر دراستان فارس و در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به مراحل پایانی و ن‌هایی نزدیک شده است. اوگفت: این واحد‌های مسکونی در شهر‌های داراب، اقلید، پاسارگاد، قیر و کارزین، لامرد، خرامه، ارسنجان، خرم بید، سپیدان، لارستان، جهرم، خنج، کازرون، مرودشت و نی ریز احداث شده است.


پروری ادامه داد: برای احداث این واحد‌های مسکن مهر از ۱۶۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و ۲۹۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال آورده متقاضیان استفاده شده است.


وی اظهار داشت: این واحد‌های مسکونی شامل متقاضیان دارای زمین، متقاضیان انفرادی، واحد‌های پراکنده در پروژه‌های مسکن مهر و واحد‌های مشمول ساخت گروهی پروژه‌های مسکن مهر دارای زمین در شهرستان‌ها بوده است.


معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس تصریح کرد: پارسال یک هزار و ۲۶۱ مسکن شهری توسط بنیاد مسکن استان ساخته شده و امسال نیز ساخت یک هزار و ۵۲۴ واحد مسکن شهری در برنامه قرار دارد.
انتهای پیام/ر


افتتاح واحد مسکن مهر در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار