اشتغال زایی برای40نفر در جایگاه سوخت خراسان شمالی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: در هفته ی دولت با احداث جایگاه های ارزی سوخت برای40نفر اشتغال زایی ایجاد شد.

اشتغال زایی برای40نفر در جایگاه سوخت خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ مجتبی شکوری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ی خراسان شمالی امروز در نشست با خبرنگاران استان گفت: به مناسبت هفته ی دولت 14میلیارد و 800میلیون تومان اعتبار برای احداث جایگاه شهرهای بجنورد،شیروان،اسفراین و شهرستان راز و جرگلان اختصاص یافت.

وی میزان متوسط روزانه ی مصرف بنزین و نفت و گاز را در جایگاه های استان 600تا 650هزار لیتر اعلام کرد و افزود: ماهیانه مقدار مصرف بنزین و نفت و گاز 7میلیون و 500متر مکعب تا 8میلیون متر مکعب در استان است.

شکوری تصریح کرد: در 5ماهه امسال مصرف بنزین سوپر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به32باب جایگاه سوخت در استان اظهار کرد: هم اکنون 12جایگاه دو منظوره و 20جایگاه تک منظوره عرضه ی سوخت را انجام می دهند.
وی در راستای مدیریت برای حفظ پراکندگی و استاندارد سازی جایگاه ها در استان گفت: هم اکنون در21باب جایگاه 75درصد پوشش استاندارد اجرا شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی به عرضه ی نفت سفید در روستاها اشاره کرد و افزود: هم اکنون 179باب فروشندگی نفت سفید و نفت و گاز برای ماشین آلات کشاورزی به کشاورزان اختصاص یافته است.

وی در ادامه با اشاره به مطالعات و هزینه های انجام شده برای جابجایی انبار مرکزی از شهر بجنورد به بیرون از منطقه ی مسکونی گفت: در حال حاضر با دستور وزیر نفت برای ارتقای سیستم ایمنی و آتش نشانی انبار مرکزی 3میلیارد و 400میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/آ

هم اکنون 68فروند نفتکش فرآورده های نفتی و گاز را در استان جابجا می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.