نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: محدود کردن ورود خبرنگاران و پوشش جلسات صحن‌ علنی مجلس امکان‌پذیر نیست و موافق محدود کردن عکاسان برای ورود به مجلس نیستم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا فولادگر  در خصوص محدودیت ورود عکاسان به مجلس شورای اسلامی در اصفهان اظهار داشت: محدود کردن ورود خبرنگاران و پوشش جلسات صحن‌ علنی مجلس امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی همیشه هم از طریق تلویزیون و هم رادیو فرهنگ پخش مستقیم و پوشش تصویری داشته و طبیعی است که امکان محدودیت برای عکاسان وجود ندارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: این که نماینده‌ای ساعات طولانی مجبور است روی صندلی بنشیند و خسته شود عادی است، اما ممکن است با شکار صحنه توسط عکاسان آن رفتار غیرمتعارف جلوه کند.

وی ادامه داد: به همین دلیل است که خود عکاسان باید ملاحظات لازم را لحاظ کنند و حق بدهند نماینده هم مانند افراد عادی دیگر خسته شود، این خود عکاس است که باید مواردی را رعایت کند.

فولادگر تأکید کرد: بهتر است خود خبرنگاران و عکاسان این موارد را رعایت کنند، اما به طور کلی موافق محدود کردن ورود خبرنگاران به صحن مجلس نیستم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.