آذری جهرمی گفت:با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی 100 هزار شغل در کشور ایجاد می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیشب در برنامه زنده تلویزیونی "استان در مسیرتوسعه" شبکه دنا حاضر شد.


آذری جهرمی با اشاره به اینکه این وزارتخانه 100 هزار شغل با کمک و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ایجاد خواهد کرد، ادامه داد: رویکرد اصلی وزارت ارتباطات کاهش فاصله طبقاتی و دیجیتالی است.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در صورتی که به نتیجه برسیم با کم فروشی شرکتهای ارایه کننده خدمات اینترنتی برخورد قاطع میکنیم، گفت: البته شکایات بسیاری از مردم در این خصوص به دست ما رسیده که خواهان سامان دادن به وضع موجود و کم فروشی برخی خدمات این حوزه هستند.


وی افزود: 23 هزار روستای بالای 20 خانوار در کشور در دولت یازدهم به اینترنت پرسرعت متصل شده که تا پایان برنامه ششم توشعه روستاهای باقی مانده به این حوزه زیر ساختی متصل می شوند.


آذری جهرمی اضافه کرد: از مجموع 17 شهر استان کهگیلویه و بویراحمد 14 شهر آن زیر پوشش کامل نسلهای سوم و چهارم اینترنت قرار گرفته اند و 3 شهر سرفاریابT چیتاب و لوداب نیز در برنامه سال جاری هستند.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ساعت 22 با استقبال استاندار، معاونان و جمعی از مسئولان فناوری اطلاعات استان وارد شهر یاسوج شد.


جلسه با مدیران فن آوری اطلاعات استان، حضور در مراسم بهره بردرای از دو گلخانه در یاسوج، حضور در مراسم بهره برداری از طرح های حوزه "آی . تی" و شرکت در جلسه شورای اداری استان از مهمترین برنامه های آقای آذری جهرمی در سفر به کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/د

حضور وزیر ارتباطات در برنامه تلویزیونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.