به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خوراکی و تنقلات از دیرباز علاقمندان مخصوص به خود را داشته است. خوردنیهایی سرگرم کننده که به گفته متخصصان تغذیه، مضراتی بسیار برای افراد مختلف به همراه دارد.
در این میان، کارخانههای تولید این محصولات، اما همچنان به دنبال جذب مشتری بیشترند و با روشهای تبلیغاتی جدید، مشتریان خود را حفظ میکنند.
به تازگی کارخانه تولیدی اسنک کرانچی، در مسابقه بزرگی از مشتریانش خواسته تا در حین هنگام کرانچی خوردن، اگر به شکلی عجیب و غریب برخوردند، آن را برای آنها ارسال کنند تا در صورت انتخاب شدن نه تنها برنده 50 هزار دلار شوند، بلکه کرانچی خود را در موزهی چیتو میدان تایمز نیویروک در معرض دید عموم قرار دهند.
ایدهای که اولین بار توسط عکسهای ارسالی مصرف کنندگان از کرانچیهای جالبی که در بستههای خریداری شده خود کشف کرده بودند گرفته شد. چندی پیش نیز، یک کرانچی جالب که شباهت بسیار زیادی با یک گوریل داشت در ebay به قیمت 100 هزار دلار فروخته شد
گفتنی است؛ میدان تایمز یک تقاطع شلوغ از هنر و تجارت، همراه با تابلوهای تبلیغاتی فراوان است که برای جلب توجه بینندگان با هم رقابت می کنند.
انتهای پیام/