نماینده ولی فقیه در استان کردستان، گفت:  انجام کار فرهنگی، اقتصادی را نیاز جوامع می باشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان صبح امروز در جلسه شورای اداری که با حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، گفت: امروزه آمریکا برای تمام بشر نسخه می‌نویسد و یکی از مهم‌ترین اهدافش متلاشی کردن خانواده‌ها است.

 وی به اهمیت و جایگاه خانواده اشاره کرد وافزود: باید دنبال خانواده‌های آرمانی باشیم چون امروز وجود چنین خانواده‌هایی نیاز جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، انجام کار فرهنگی، اقتصادی را نیاز جوامع دانست و بیان کرد: زنان در جامعه ما باید ارزش خود را بدانند و گوهر ارزشمندی را که دارند ارزان نفروشند.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه داشتن معیار در حوزه خانواده ضروری است، افزود: خودداری از افراط و تفریط باید در جامعه به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد

وی با اشاره به مسأله معنویت و اهمیت آن،بیان کرد: درمسأله معنویت محدودیت نیست و همه می‌توانند به حیات طیبه برسند.

 نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه با بیان اینکه جامعه از سلولهایی به عنوان افراد تشکیل شده است، گفت: اگر این سلول‌ها از بین برود جامعه دچار تزلزل و نابودی حرکت خواهد کرد.

حسینی شاهرودی به اهمیت نقش مادری در خانواده اشاره کرد و افزود: نقش همسری از دیگر نقش‌های مهم در جامعه است و حقیقتا هر مردموفقی یک زن موفق را پشت سر خود دارد.

 وی با بیان اینکه امروز روز عرفه است و عرفه به معنی شناخت است، بیان کرد: انسان اگر از خود نگذرد و نفس خود را قربانی نکند نمی‌تواند به جایگاه‌ عالی برسد حضرت ابراهیم با آمادگی خود برای قربانی فرزندش اسماعیل بزرگترین امتحان و آزمایش الهی را در محضر خدا پس داد.

 انتهای پیام/م ح

ضرورت داشتن معیار در حوزه خانواده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.