مراسم رونمایی از سامانه ثبت و کاهش طلاق؛

رونمایی از سامانه الکترونیک ثبت طلاق در لرستان

سامانه الکترونیک ثبت طلاق در لرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ این سامانه شرایطی فراهم می‌کند تا پدیده‌ی طلاق به عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی با اولویت در لرستان رصد و پیگیری شود تا بتوان این معضل اجتماعی را کنترل و کاهش داد.

حیدری، مدیرکل بهزیستی لرستان، افزود: سامانه الکترونیک ثبت طلاق لرستان دومین سامانه بعد از استان خراسان رضوی در کشور است.

مدیرکل بهزیستی لرستان با بیان اینکه طلاق در این استان روند رو به افزایشی دارد، افزود: در برخی از شهرستان‌های لرستان همچون شهرستان کوهدشت آمار طلاق در مقایسه با پارسال ۲۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

حیدری گفت: این در حالیست که بسیاری از زوج‌ها دچار طلاق عاطفی هستند و یا اینکه مدام در حال مشاجرات خانوادگی بوده که اثرات منفی رفتاری بر روی فرزندان دارد.

وی با اشاره به اینکه دسترسی به آمار دقیق طلاق در ارئه خدمات مرتبط با این آسیب اجتماعی موثر است گفت: به کمک این سامانه می‌توان اطلاعات کامل و جامعی از زوجین و خانواده‌هایی که در آستانه طلاق قرار دارند پیدا کرد تا به کمک مراکز مشاوره‌ای کاهش طلاق لرستان در شهرستان‌های مختلف برنامه ریزی‌های موثر و کاربردری در راستای سازی و رفع مشکل ارائه داد.

حیدری افزود: در عین حال زوج‌هایی هم که هیچ گونه امید به سازش در آن‌ها نیست با ثبت در این سامانه از طریق بهزیستی خدمات لازم را بعد از طلاق دریافت خواهند کرد.

رونمایی از سامانه الکترونیک ثبت طلاق در لرستان

انتهای پیام/ د

سامانه الکترونیک ثبت طلاق در لرستان رونمایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.