بهره برداری طرح تجهیز و نوسازی شالیزار‌های بابلسر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر از راه اندازی طرح تجهیز و نوسازی ۲۴۰ هکتار از شالیزار‌های روستای عزیزک این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن رزاقی گفت: طرح تجهیز و نوسازی ۲۴۰ هکتار از شالیزار‌های روستای عزیزک شهرستان بابلسر با اعتبار ۲ میلیارد تومان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری رسید.


وی درخصوص توسعه و اجرای طرح تجهیز و نوسازی شالیزار‌های بابلسر افزود: طرح نقشه برداری طرح تجهیز و نوسازی روستا‌های رودبست در ۱۵۰ هکتار و سعیدکلا، سرحمام و کاسگرمحله در ۲۵۰ هکتار به اتمام رسیده است.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر با اشاره به احداث فاز اول کانال آبرسانی روستای دارابدین به طول ۳۵۰ متر با اعتبار ۲۱۰ میلیون تومان، گفت: فاز اول احداث کانال‌های بتنی روستای درزی نقیب به طول ۲۵۰ متر با اعتبار یک صد میلیون تومان افتتاح می‌شود.


رزاقی افزود: در هفته دولت امسال طرح شن ریزی جاده بین مزارع روستا‌های بازارسر و دارابدین به طول یک کیلومتر با ۳۵ میلیون تومان اعتبار و پروژه احداث ایستگاه پمپاژ روستای تازه آباد با اعتبار ۶۵ میلیون تومان به بهره برداری رسید.


وی گفت: طرح لایروبی آب بندان‌های یورمحله، کونر و دوغی کلا به مساحت ۵۰ هکتار با ۵۰ میلیون تومان اعتبار درحال اجراست که تا پایان آبان ماه به بهره برداری خواهد رسید.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر افزود: طرح بتنی کردن کانال‌های آبرسان روستای روشندان به طول ۱۹.۵ کیلومتر با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد و احداث فاز دوم کانال بتنی انتقال آب روستا‌های درزی نقیب، پایین احمدکلا و بازارسر با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان دردست اجراست که تا پایان شهریور ماه به بهره برداری خواهد رسید.


وی گفت: کار انتقال آب با لوله برای تامین آب اراضی زیر کشت توت فرنگی و باغات منطقه حاجی کلا، افراتخت و میرود با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان در مرحله مطالعه و اجرا قرار دارد.


انتهای پیام/ع


افتتاح طرح تجهیز و نوسازی ۲۴۰ هکتار از شالیزار‌های بابلسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار