معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان کشور گفت:در دولت یازدهم، ۱۸ ورزشگاه پنج تا ۷۵ هزار نفری در کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سید علی آقازاده معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان کشور پنج شنبه شب در دیدار با اعضای هیات های ورزشی شهرستان بوکان، گفت: در دو سال گذشته و شش ماه سالجاری ۱۸ ورزشگاه توسط شرکت توسعه اماکن ورزشی ساخته شده است و این ورزشگاه‌ها از پنج تا ۷۵ هزار نفر گنجایش دارند که بزرگترین مشکل آن‌ها نبود استقبال چشمگیر مردم است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان کشور: این موضوع در مورد بوکان صادق نیست و شهروندان بیشتر از ظرفیت ورزشگاه خاتم الانبیا روی سکوها و حتی ضلعی از استادیوم که فاقد صندلی است، می‌نشینند و تجهیز این ورزشگاه در هیئت مدیره شرکت توسعه اماکن ورزشی مطرح می‌شود و در صورت تصویب اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

آقازاده اضافه کرد: برای کمک به هیات های ورزشی کمک های خوبی برای ورزش بوکان در نظر گرفته شده و اعتبارات آن در آینده نزدیک اختصاص داده می شود.
وی افزود: برای حمایت از ورزش بوکان به خصوص باشگاه ورزشی سردار کمک خاصی در نظر گرفته شده تا بتوانیم از تیم فوتبال سردار حمایت مادی کرده باشیم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان همچنین از اجرای فاز دوم استادیوم پنج هزار نفری و ایجاد جایگاه دوم در ورزشگاه بوکان در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: ۲ تشک تاتامی، ۲ تشک کشتی و پنج قبضه تیر و کمان به شهرستان بوکان اختصاص یافته است.

آقازاده با اشاره به اینکه استفاده از بانوان به‌عنوان مدیر و توسعه ورزش بانوان از جمله سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان است، افزود:‌ معاونت امور بانوان در ادارات کل ورزش و جوانان کشور در آینده‌ای نزدیک تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/م

معاونت امور بانوان در ادارات کل ورزش و جوانان کشور تشکیل می‌شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.