دین اسلام دین صلح و آشتی است

امام جمعه شهرستان بوکان گفت: دین مبین اسلام دین برابری و برادری است و به کسی ظلم نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده امام جمعه شهرستان بوکان نیز در خطبه‌های عید سعید قربان با اشاره به رحمانیت دین مبین اسلام اظهار داشت: دین مبین اسلام دین برابری و برادری است و به کسی ظلم نمی‌کند و دین رحمانیت و مهربانی و بخشش است.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده بیان کرد: اعیاد و مناسبت‌های که در دین اسلام وجود دارد همه سبب خیر و رحمت برای انسان‌ها است و به تبعیت از آن حج و عید قربان هم روزهای بزرگی نزد خداوند متعال هستند.

وی گفت: اگر کسی توان و استطاعت مالی و جانی داشته باشد باید امر حج را به جای آورد و بداند که در هر کدام از مناسک حج حکمت‌های روحی و روانی وجود دارد.

امام جمعه بوکان با دعا کردن برای حجاج و آرزوی سلامتی برای آنها افزود: امیدواریم حجاج عزیز با سلامتی و شادی باز گردند و کسانی که تولیت این مکان مقدس را برعهده دارند امنیت آنها را فراهم کنند.

وی با تاکید بر این‌که باید جوانان را بیشتر و بهتر با دین مبین اسلام آشنا کرد تصریح کرد: دین اسلام دین صلح و آشتی است و جوانان باید با این امر آشنا شوند و چهره‌ای که دشمن از دین معرفی می‌کند را نپذیرند و آگاه باشند تا دشمن در آنها نفوذ نکند.

خلیفه زاده با تاکید بر دستگیری از نیازمندان بیان کرد: کسانی که توانایی دارند نباید نیازمندان و فقرا را فراموش کنند و در حد توان خود به آنها کمک کنند تا آنها هم با خیر و خوشی اعیاد را جشن بگیرند و شادی در دل آنها جاری باشد.

انتهای پیام/م

جوانان باید با دین مبین اسلام بیشتر آشنا شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.