با پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر انگلیس، سایت معتبر گل برندگان و بازندگان بازار تابستانی را معرفی کرد.

 

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر انگلیس، شب گذشته بسته شد. به همین بهانه سایت گل برندگان و بازندگان این فصل از نقل و انتقالات را معرفی کرد.


برندگان:


منچستریونایتد و خوزه مورینیو:
مورینیو تابستان امسال خرید‌های خوبی داشت ماتیچ، روملو لوکاکو مهاجم گلزن اورتون و لیندلوف مدافع پرتغالی سه خرید خوب من یونایتد بود.


وست بروم
این تیم در فصل تابستان بسیار پر کار بود و توانست بازیکنان با کیفیتی را به خدمت بگیرد. گرزگورگ کریچوایک بازیکن لهستانی که تابستان گذشته به پاری سن ژرمن پیوسته بود پس از یک سال به وست بروم آمد.
گرچه او در پاریس موفق نبود، اما هنوز هم بازیکن با کیفیتی است.
کیرن گیبس دیگر خرید وست بروم که از آرسنال آمده تجربه حضور در لیگ قهرمانان را دارد.
اولیور بورک یکی از بازیکنان جوان اروپا که فصل گذشته برای لایپزیگ بازی می‌کرد.
علاوه بر این، نام جی رودریگز، گرت بری بازیکن باسابقه لیگ برتر و احمد حجازی بازیکن ملی پوش مصر و جانی ایوانس را هم باید به این فهرست اضافه کرد.


پل کلمنت سرمربی سوانسی
این تیم فقط ۸.۵ میلیون پوند در فصل تابستان صرف خرید بازیکن کرد، اما بازیکنان با کیفیتی خریده است.
پل کلمنت، رناتو سانچز هافبک پرتغالی بایرن مونیخ را جذب کرده است. این بازیکن پس از قهرمانی در اروپا با پرتغال به بایرن رفت، اما نتوانست توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.


بازنده ها:


آنتونیو کونته، سرمربی چلسی
کونته سال ۲۰۱۴ یوونتوس را به دلیل این که سران این تیم نتوانستند بازیکنان مد نظرش را جلب کنند، ترک کرد.
در چلسی هم چنین رفتاری با او شد. کونته پس از این که این تیم را به قهرمانی رساند نتوانست خرید‌های مدنظرش را انجام دهد.
چلسی آلوارو موراتا، باکایوکو و آنتونیو رودیگر را به خدمت گرفت، اما این بازیکنان جانشین دیگو کاستا، ماتیچ و جان تری شدند.
کونته روملو لوکاکو مهاجم اورتون را می‌خواست، اما منچستر یونایتد او را ربود.. فرناندو یورنته ترجیح داد به تاتنهام برود. الکس چمبرلین به لیورپول رفت. در آخرین روز، هنوز صحبت از ریاض محرز و راس برکلی بود، اما این بازیکن اورتون در ساعت ۱۱ شب از امضای قرارداد با چلسی منصرف شد.
آبی‌ها دنی درینک واتر را نیز با ۳۵ میلیون پوند از لستر خریدند، اما به نظر می‌رسد بیش از اندازه بابت خرید او پول داده اند.
به علت ارتباطات ضعیف کونته، وضعیت کاستا همچنان حل نشده باقی مانده است. به ماتیچ هم اجازه داده شد به منچستریونایتد، یکی از تیم‌های رقیب، برود و آن‌ها را تقویت کند.


اورتون:
با روی کار آمدن فرهاد مشیری مالک ایرانی اورتون و وعده‌های او برای خرید بازیکنان مورد نیاز اورتون در فصل تابستان هواداران این تیم بسیار امیدوار بودند. اما در عمل این اتفاق نیفتاد و حتی این تیم روملو لوکاکو بهترین گلزن فصل گذشته خود را نیز از دست داد.

البته این تیم چندین بازیکن جدید خریداری کرده است اما بازیکنان بزرگ و نامداری در میان آنها به چشم نمی خورد.


الکسیس سانچز:
هیچ کس فکر نمی‌کرد که با پایان فصل نقل و انتقالات  تابستانی الکسیس سانچز را دوباره در آرسنال ببیند.
او از همان اولین روز‌های تابستان ساز جدایی کوک کرد، اما در نهایت نتوانست به تیم بزرگی بپیوندد و باید آخرین سال باقیمانده از مهلت قراردادش را نیز در بین توپچی‌ها سپری کند.
انتهای پیام/


نگاهی به برندگان و بازندگان پنجره تابستانی نقل و انتقالات در انگلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار