حجت الاسلام و المسلمین احمدی گفت: تمركز در متن وظايف و مسئوليت ها و پرهيز جدى از حاشيه ها، يكى از مؤلفه‏ هاى موفقيت دولت دوازدهم است.

پرهیز جدی از حاشیه ها یکی از مولفه های موفقیت دولت دوازدهمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه بخش آسمینون در خطبه های نماز عید قربان گفت : تمركز در متن وظايف و مسئوليت ها و پرهيز جدى از حاشيه‏ ها، يكى از مؤلفه‏ هاى موفقيت دولت دوازدهم است.

وی افزود: تبيين دو دغدغه اصلى مقام معظم رهبری به تناسب نيازها و ضرورت هاى روز جامعه مبنى بر گشايش اقتصادى و امر معيشت و رفاه مردم و نيز اولويت حمايت و تخصيص منابع به ترويج فرهنگ دينى و انقلابى از مهم ترین موضوعاتى بود كه در ديدار جمعى از اهالى فرهنگ و هنر، مورد تأكيد قرار گرفت.


حجت الاسلام احمدی نیک با اعلام اینکه عید قربان ، عید رهایی از اسارت نفس و قربانی کردن است ، گفت : فدا كردن مال و انفاق آن در راه خدا ازجمله اسرار و حكمت هاى قربانى است و كشتن حيوان در مراسم قربانى اشاره به كشتن نفس اماره است و مرد خداشناس با شمشير برنده عقل و ايمان، حيوان نفس را كه به‏ طور دائم وى را به كارهاى زشت وادار می کند ، می کشد.

امام جمعه آسمینون افزود : باتوجه به نزدیک شدن به فصل شروع مدارس و دغدغه های خانواده ها و دانش آموزان به دلیل کمبود امکانات لازم درسی و سخت افزاری در بسیاری از مدارس منطقه خواستار توازن و عدالت آموزشی هستیم .
.
انتهای پیام /

 

پرهیز جدی از حاشیه ها یکی از مولفه های موفقیت دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار