صدها نفر از کارگران و کارمندان شرکتی نفتی در شرق عربستان سعودی دست به تظاهرات و اعتصاب زدند.

اعتراضات صدها تن از کارکنان شرکت نفتی در شرق عربستانبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، صدها نفر از کارگران و کارمندان شرکتی نفتی در شرق عربستان سعودی در اعتراض به عدم پرداخت حقوق خود دست به تظاهرات و اعتصاب زدند.

بر این اساس، صدها نفر از کارگران و کارمندان شرکت «ازمیل» وابسته به شرکت نفتی آرامکو عربستان سعودی در اعتراض به عدم پرداخت حقوق خود در شهر «الظهران» دست به اعتراض زدند.

کارمندان و کارگران شرکت مذکور روز گذشته (چهارشنبه) در اعتراض به تأخیر بیش از شش ماهه در پرداخت حقوق خود تظاهرات کرده بودند، که پلیس برای مقابله با آن‌ها اقدام به تیراندازی کرده و به سمت آن‌ها حمله‌ور شد.

در فیلمی که در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد، کارگران معترض به عدم پرداخت حقوق خود، اقدام به تظاهرات کرده و شیشه برخی از خودروهای شرکت را می‌شکنند. ک

اربران فضای مجازی در توییتر با راه انداختن هشتگ «شرکت ازمیل پرداخت حقوق کارمندان را به تأخیر انداخته»، به این اقدام شرکت اعتراض کرده و دولت سعودی را مسئول این حوادث دانستند.

این کاربران اعلام کردند که دولت عربستان سعودی برای جنگ علیه یمن میلیاردها دلار خرج می‌کند، ولی نمی‌تواند حقوق این کارگران را سر موقع پرداخت کند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: عربستان ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۷ ۱۳ مهر ۱۳۹۷
تاکی ذلت وخواری؟ ؛تاکی سکوت؟،مردم عربستان تاکی میخواهنددربربرجنایات آل سعودسکوت کنند؟، دیگربس است بپاخیزید!!!.
آخرین اخبار