کاروان سلامت امید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به بخش محروم لوداب از توابع شهرستان بویراحمد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ در دهمین روز از شهریورماه 96 چهارمین کاروان سلامت امید با مدیریت اورنگ ایلامی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به بخش محروم لوداب بویراحمد واقع در 130 کیلومتری یاسوج سفر کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاروان سلامت امید این استان با هدف خدمت به مناطق روستایی و کمتر برخوردار با حضور پزشکان رشته‌ها مختلف به مردم به طور رایگان خدمات ارائه می‌کند.

اورنگ ایلامی اظهار داشت: در راستای توزیع عادلانه امکانات و برخورداری تمام مردم از خدمات شایسته و مطلوب در حوزه بهداشت و درمان کاروان سلامت امید با هدف برقراری عدالت اجتماعی به شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف سفر می‌کنند.

وی عنوان کرد: در این کاروان دو کلینکی سیار دندانپزشکی با داشتن تمام تجهیزات دندانپزشکی به مردم بخش محروم لودب بویراحمد ارائه خدمات عمومی دندانپزشکی می‌کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در چهارمین سفر کاروان سلامت امید 4 پزشک عمومی و پزشکان متخصص قلب، داخلی، سونوگرافی، اطفال، گوش، حلق و بینی و عفونی به مردم لوداب ارائه خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/د

کاروان امید سلامت در لوداب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.