رئیس مستعفی هیئت مدیره استقلال گفت: بدهی های زیاد باشگاه اجازه نمی داد کارهای مدنظرمان را انجام دهیم.

قریب: بدهی های استقلال اجازه کار به من نمی داد/زمینه فعالیتم فراهم نبودبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حسین قریب درباره دلایل شرکت نکردنش در نشست هاى هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:با توجه به اينكه وزير ورزش و جوانان با محبتش من را به عنوان عضو هیئت مدیره انتخاب کرد قرار شد در مجموعه باشگاه تمرکزم بر بهبود ساختار و ساماندهی تیم‌های پایه باشد که تیمی تحت عنوان استقلال فردا را ساماندهی کنیم اما با ورود به باشگاه و استعلامی که از بودجه گرفتم اتفاقاتی رخ داد كه اصلا فكرش را هم نمى كردم.

 

او افزود: در ابتدا انباشت بدهی‌ها را مواجه شدم و ديدم نزدیک 110 میلیارد تومان باشگاه بدهکار است و از طرفى باشگاه 25 میلیارد تومان هم بدهی مالیاتی دارد. بنابراين زمان لازم را براى حضور در استقلال ندارم و از طرفى گزارش مالی سال جدید را که گرفتم متوجه شدم باشگاه کسر بودجه‌ای اساسی دارد. به این ترتيب تمامى اين موارد باعث شد تا احساس کنم زمینه حضور و فعالیتم فراهم نیست و باید به کار روزمره پرداخت که این کار من نیست. تشخیص دادم امور روزمره را عزیزان دیگر انجام بدهند.

قریب ادامه داد : من استعفایم را به وزیر ورزش دادم . چون از او حکم گرفته ام باید استعفا را به او می‌دادم.

رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال در مورد اینکه سلطانی‌فر گفته بود شرکت نکردن قریب در جلسات هیئت مدیره مشکلی نیست، گفت: وزیر ورزش استعفای من را پیش از این قبول نمی‌کرد و ان شااله  این بار موافقت خواهد کرد.

انتهای پیام/

صحبت های قریب درباره استعفا از هیئت مدیره استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار