یادواره 198 شهدای گیلانی عملیات کربلای 2 و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید محمود قلی پور در رشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده و آماد و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دلیر گیلانی دفاع مقدس و برپایی یادواره شهدا، یکی از راه های مهم نشر آرمان های شهدا در حفظ و حراست از دین و ارزش های اسلامی است.

وی ضمن تحلیل آخرین وضعیت منطقه و معادلات استراتژیک خاورمیانه افزود : آمریکایی ها بدانند که با شرارت و تفرقه نمی توانند به اعمال برنامه های شوم خود در منطقه بپردازند و ایران اسلامی با تکیه بر عزم راسخ جوانان رشید این توطئه ها را خنثی خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده و آماد و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دستاوردهای ارزشمند کشور در حوزه  دفاع و امنیت را مرهون روحیه اخلاص و شجاعت جوانان متعهد و مستعد ایران اسلامی برشمرد و افزود: پیروزی های مکرر در جبهه مقاومت از همین روحیه و تعهد به دست آمده است و به فضل الهی تا برچیده شدن بساط تروریست های تکفیری ادامه خواهد داشت.

سردار علی عبداللهی شهید حججی را سمبل روحیه مردانگی و فداکاری جوانان این مرز و بوم اعلام کرد و گفت : تربیت چنین سرمایه های ارزشمندی متاثر از فرهنگ ناب انقلاب و دفاع مقدس است که باید قدر آن را بیش از پیش دانست.

وی همچنین رشادت و دلیرمردی رزمندگان گیلانی در عملیات کربلای 2 را ستود و خون پاک شهدای این عملیات را ضامن حفظ این آب و خاک و ارزشهای والای نظام اسلامی دانست.

معاون هماهنگ کننده و آماد و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان بر ضرورت تاسی از سیره شهدا و تعمیم آن در تمامی ابعاد زندگی اجتماعی تاکید و تصریح کرد: دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی است که باز خوانی آن می تواند زمینه برون رفت از تمامی مشکلات را در بستر تقویت روحیه خودباوری مهیا سازد.

 

انتهای پیام/م.ع

برپایی یادواره شهدای گیلانی عملیات کربلای 2 و سردار شهید محمود قلی پور در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.