مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: برای سال تحصیلی جدید تاکنون ثبت نام ۹۱ درصد از دانش آموزان استان در مدارس قطعی شده است.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رشید قربانی با اشاره به روند ثبت نام از دانش آموزان کردستانی، گفت: بر اساس آخرین آمار تاکنون ۲۷۵ هزار و ۸۰۷ نفر در دوره های تحصیلی ثبت نام کردند که این میزان شامل ثبت نام قطعی ۹۱ درصد از دانش آموزان استان است.

وی عنوان کرد:  بر اساس آمار اخذ شده از سامانه سناد، تا پایان روز ۹ شهریور ماه ۹۶ در دوره ابتدایی ۱۴۸ هزار و ۷۹۱ دانش آموز واجد شرایط ثبت نام کرده اند.

وی تعداد ثبت نام شدگان  در دوره اول متوسطه را ۶۰ هزار و ۴۸۶ نفر ذکر کرد و افزود: در دوره متوسطه دوم ۳۵ هزار و ۶۹۲ دانش آموز ثبت نام کردند که با توجه به انتخاب رشته در دوره دوم متوسطه انتظار می رود روند ثبت نام در روزهای آتی تسریع پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: تا کنون ۹۲۱ دانش آموز با نیاز های ویژه در مدارس استثنایی استان ثبت نام کردند و در دوره پیش دبستان نیز مشخصات ۶ هزار و ۶۱۶ نفر نوآموز در سامانه سناد ثبت شده است.

قربانی گفت: تسریع در انجام ثبت نام موجب می شود سال تحصیلی جدید به موقع و با نشاط و شادابی بیشتر آغاز شود لذا از اولیا و دانش آموزان انتظار می رود نسبت به انجام فرایند ثبت نام در اسرع وقت اقدام کنند.

انتهای پیام/م

قطعیت ثبت نام 91 درصد از دانش آموزان کردستانی در مدارس

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.