به مناسبت هفته دولت پروژه‌های بهداشت درمان در شهرستان رزن افتتاح شد.

بهره‌برداری از پروژه های بهداشت درمان در شهرستان رزنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ افتتاح مرکز جامع سلامت شهر قروه درجزین با زیر بنای 1100متر‌مربع و 2500مترمربع مساحت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 670 میلیون تومان اعتبار برای ساخت و 750 میلیون تومان برای تجهیز این پروژه هزینه شده است.

 افتتاح مرکز سلامت شهر دمق با زیربنای 1100مترمربع و با 2500مترمربع مساحت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و720 میلیون تومان اعتبار که برای این پروژه نیز 750میلیون تومان برای تجهیزات در نظر گرفته شده است.

 افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان ولی عص‌(عج) با یک نیم میلیارد تومان اعتبار در دو طبقه و با زیربنای 800 مترمربع که با بهره‌برداری از این پروژه تاحد زیادی مشکل کمبود فضا در درمانگاه تخصصی رزن رفع می‌شود.

همچنین به طور همزمان خانه‌های بهداشت روستاهای چورمق، کلکبود، ساریجلو، سایان، کهارد، نیر، ماهنیان، نظام آباد، عمان هرکدام با 100میلیون تومان اعتبار و هرکدام با 100مترمربع زیربنا، پایگاه روستایی بابانظر با 150میلیون تومان اعتبار، پانسیون درمانگاه شماره یک با 100میلیون تومان اعتبار و درمانگاه شماره دو شهر قروه درجزین با 50میلیون تومان اعتبار و پانسیون درمانگاه شماره دو رزن با 150میلیون تومان بهره برداری شد.

انتهای پیام/ ش

بهره‌برداری از پروژه های بهداشت درمان در شهرستان رزن

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار