استاندار اردبیل؛

سدهای عمارت و تازه‌گند گرمی اوایل سال آینده آبگیری می شوند

استاندار اردبیل گفت: سدهای عمارت و تازه‌گند گرمی اوایل سال آینده آبگیری می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل افزود: با اختصاص یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال مطالعات ۳ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد عمارت انجام می‌شود و برنامه‌ریزی شده تا در اوایل سال آینده سدهای عمارت و تازه‌گند گرمی آبگیری شوند.

وی با تلاش‌های انجام شده در یک سال گذشته شاهد تسریع در اجرای پروژه‌های استان در بخش‌های مختلف بودیم که این امر می‌تواند توسعه و آبادانی استان را شتاب ببخشد.

استاندار اردبیل با اشاره به راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد و مجموعه‌های بخش خصوصی در استان بیان کرد:‌ در شهرستان گرمی نیز در این حوزه اقدامات مناسبی انجام شده تا بتوانیم با آغاز به کار این واحدها شاهد رونق اشتغال و تولید در این شهرستان باشیم.

خدابخش با بیان اینکه دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به مناطق محروم دارد، گفت: در بخش بهداشت و درمان، راهسازی و گازرسانی به مناطق روستایی تحولی اساسی در شهرستان گرمی ایجاد شده که بهره‌برداری از 5 کیلومتر از راه ارتباطی قفقاز بین امیرکندی تا رضی از جمله این پروژه‌هاست.

وی با اشاره به اختصاص اعتبارات برای سدسازی در دولت یازدهم به استان اردبیل تصریح کرد: بیش از 4 هزار میلیارد ریال دولت یازدهم برای اجرای پروژه‌های سدسازی شهرستان گرمی اعتبار تزریق کرده که این امر سبب شده تا تحولاتی اساسی در این حوزه در این منطقه ایجاد شود.

 

انتهای پیام/ح

اختصاص بیش از یک هزار میلیارد ریال برای اراضی پایاب سد عمارت گرمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.