رئيس پليس امنیت عمومی استان آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح نظارت بر صنوف پوشاک و پلمب هفت واحد صنفی متخلف در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمدحسن پاشا رئيس پليس امنیت عمومی استان آذربایجان‌شرقی گفت: گشت‌های کنترلی و نظارتی تلفیقی اداره نظارت براماکن عمومی و نمایندگان اتاق اصناف و بازرسان اتحادیه‌های مربوطه به صورت محسوس و نامحسوس تعداد 385 واحد صنفی را بازرسی کردند.

وی افزود: در این طرح به تعداد 516 نفر از مدیران واحدهای صنفی در خصوص رعایت ضوابط و مقررات اماکن عمومی، عدم بکارگیری فروشنده بد حجاب و بد پوشش آموزش‌های لازم ارائه شد.

پاشا ضمن اشاره به نتایج این طرح ،خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح از تعداد 79 واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط و مقررات تعهد اخذ و به تعداد 52 واحد صنفی دیگر نیز به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات اماکن عمومی همچنین به 45 واحد صنفی به دلیل نداشتن پروانه کسب برگه اخطاریه صادر و تعداد 32 ثوب البسه و پیراهن نامتعارف منقوش به عناوین بیگانه، پشت نویس و تصاویر مبتذل کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان تصریح کرد: در این طرح هفت واحد صنفی برابر ماده 27 قانون نظام صنفی پلمب و مدیران آنها پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/ش

پلمب 7 واحد صنفی متخلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.