فرمانده سپاه مالک اشتر بوشهر از بازسازی واقعه غدیر خم برای سومین بار در شهرستان بوشهر و دومین سال متوالی در شهر چغادک خبر داد.

نمایش بزرگ غدیر در چغادک اجرا می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سرهنگ پاسدار عبدالرضا دشتی ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت و عید غدیر اظهار داشت: واقعه غدیر در روز پنجشنبه ۱۶ شهریور ماه سال جاری ساعت ۲۱ در شهر چغادک روبروی یادمان شهدای گمنام اجرا می‌شود.

وی افزود: در این نمایش، بازسازی حرکت کاروان پیامبر اعظم (ص) در کنار صحنه‌های ازتاریخ منتهی به غدیر به تصویر کشیده خواهد شد که با عنایات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و با تلاش جمعی مردم و مسئولین شاهد یکی دیگر از اثربخش‌ترین و به یادماندنی‌ترین نمایش‌های میدانی در شهرستان بوشهر به همراه جلوه‌هایی از نور وصوت خواهیم بود.

دشتی ادامه داد: بازسازی صحنه غدیر به نوعی بزرگترین و مهمترین رویداد در شهر چغادک خواهد بود و باید تمامی دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در این کار عظیم فرهنگی دخالت بیشتری داشته باشند.

وی به اهداف بازسازی واقعه غدیر اشاره کرد و گفت: هدف اصلی اجرای این مراسم اطلاع رسانی مناسب به مردم در زمینه محتوای خطبه غدیر خم است.

شایان ذکر است این نمایش به همت پایگاه مقاومت بسیج تاسوعا شهر چغادک و با همکاری حوزه‌های رمضان ومطهره، شورا و شهرداری چغادک و سپاه مالک اشتر شهرستان و باحضور ۱۵۰ هنرمند برای دومین سال متوالی به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام /پ

واقعه غدیر بازسازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.