مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از ایمن سازی 3 پاساژ قدیمی در بازار امام خمینی(ره) اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیامرث حاجی‌زاده، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه پیگیری ایمن‌سازی پاساژهای تجاری کلانشهر اهواز بیان داشت: این کارگروه در گام اول کار خود را با پاساژهای "خرم"، "ارم 1" و "ارم 2" آغاز می‌کند.
وی تصریح کرد: باید به مرحله اول بحران یعنی پیش‌بینی و پیشگیری بیش تر وارد شویم. به هر میزان که در این زمینه هزینه کنیم، در واقع سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. هزینه‌های این مرحله حتی یک‌صدم هزینه‌های مقابله و بازسازی پس از بحران نیست.

حاجی زاده اذعان داشت: در این راستا صبح امروز جلسه پیشگیری از آتش‌سوزی‌های ناشی از وضعیت نامناسب سیستم برق در پاساژ‌های تجاری کلانشهر اهواز با هدف ایمن‌سازی سیستم برق و گاز این پاساژها در اداره‌کل مدیریت بحران استان با حضور دستگاه‌های متولی برگزار شد.
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه در جلسه امروز دستگاه‌های متولی گزارشی از پاساژهای تجاری که احتمال دارد حادثه‌ساز باشند، ارائه دادند، اظهار کرد: در جلسه امروز مقرر شد کارگروه متشکل از اداره کل مدیریت بحران و اداره‌کل امور شهری استانداری خوزستان، فرمانداری اهواز، سازمان نظام مهندسی، شهرداری و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، مجامع امور صنفی و دیگر دستگاه‌های متولی حوزه برق و گاز تشکیل شود.
این مقام مسئول گفت: با مالکان پاساژهای خرم، ارم یک و ارم 2 در گام اول جلساتی برگزار خواهد شد تا هر چه سریع تر ساماندهی وضعیت برق و گاز این پاساژها انجام شود.
انتهای پیام/گ

پاساژهای قدیمی اهواز ایمن سازی می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.