رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: ملاک انتخاب شهردار خرمشهر سوابق، برنامه و عقبه خوب آن بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛محمد جواد بچاری امروز در حاشیه جلسه انتخاب شهردار افزود: اولویت اول شورای شهر انتخاب یک شهردار توانمند بود که امیدواریم با این انتخاب در جهت آبادانی خرمشهر گام برداشته شود.

وی با بیان بر اینکه سوابق، برنامه و عقبه خوب ملاک نهایی انتخاب شهردار خرمشهر بوده است؛ وجود رایزنی ها در روند انتخاب شهردار را نیز رد نکرد.

بچاری گفت: رایزنی در تمام انتخابات حتی در مجلس شورای اسلامی در زمان گرفتن رای اعتماد وزا وجود دارد و رایزنی ها در مورد انتخاب شهردار را نیز نقض نمی کنم اما آخرین رای قائم به شخص عضو شورا بوده است.

وی افزود: عضو شورا تمام نظرات را می شنود و در نهایت بهترین تصمیم را می گیرد.

رئیس شورای شهر خرمشهر در ادامه به بیان سوابق شهردار انتخابی پرداخت و گفت: طبق رزومه ای که تحویل شورای شهر خرمشهر شده است، «مسعود دشت بزرگ» متولد ۱۳۳۹ است. دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی است .

وی از مسئولیت هایی همچون قائم مقام شهردار منطقه ۲ تهران، مدیر عامل واحد اتوبوسرانی و قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و همچنین رئیس پژوهشکده لجستیک نیروی انتظامی، قائم مقام گسترش بازرگانی کشور و سابقه ۲۸ سال لجستیک سپاه پاسداران برخوردار است.

بچاری به موضوع بستری شدن خود در بخش سی سی یو در پی عارضه قلبی که با حواشی نیز همراه بود هم اشاره کرد و گفت: از تمام دوستان که به عیادت آمده و پیگیر بودند تشکر می کنم. همچنین نکته سنجی دوستانی که به نام پرستار درج شده بر روی تخت بیمارستان نیز دقت کرده و برداشت های خود را داشته اند نیز قابل تقدیر است.

وی، خواستار وفاق و همدلی مردم و مسئولان با شورای منتخب مردم خرمشهر شد و گفت: شورا در وهله نیازمند نیاز به همدلی، اتحاد و وفاق مسئولان و همه شهروندان دارد و امیدواریم شاهد نگاه ویژه ای به شورا باشیم.

انتهای پیام/د

برنامه و سوابق ملاک انتخاب شهردار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.