در مراسمی از ۲۳ برگزیده استان مرکزی در مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز آموزش وپرورش تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در مراسمی با حضور مسولان کشوری و استانی از21 دانش اموز و 2فرهنگی برگزیده مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز آموزش وپرورش تجلیل شد.

مسیب زاده مدیرکل امور قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی سراسر کشور با حضور 7 میلیون شرکت کننده در سطح مدارس، مناطق و استان ها برگزار شد که چهار هزار و 500 نفر آنان به مرحله کشوری راه یافته و در مرحله پایانی با یکدیگر به رقابت پرداختند..

آیت الله دری نجف آبادی , نماینده ولی فقیه در استان مرکزی هم در این مراسم گفت: اقدام، عمل و تلاش دانش آموزان قرآنی استان مرکزی از عوامل اصلی موفقیت 23 فعالقرانی این استان در مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز است.


مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی هم در این آیین گفت: 120 هزار نفر رشته دانش آموز این استان در مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت کردند که از این تعداد 20 هزار نفر به مرحله منطقه ای و 2هزار نفر به مرحله استانی راه یافتند.


فولادوند افزود: از مجموع دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری این دوره از مسابقات، دانش آموزان استان مرکزی در این دوره از مسابقات حائز 21 رتبه کشوری شدند.


انتهای پیام / ج


تجلیل از برترین های استان مرکزیدر مسابقات سراسری قرآن ،عترت و نماز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.